Technická data
(schromáždil Aldy, vypracoval Pája a Gek)
Suzuki |
DR 750 S |
DR 800 S |
DR 800 S |
||
Rok výroby |
88-89 |
90 |
91-99 |
||
Moto reg |
SR41A (B) |
SR42A (B) |
SR43A (B) |
||
Motor |
|||||
Obsah/počet válců |
727/1 |
779/1 |
779/1 |
||
Ovládání sání/počet ventilů |
OHC/4 |
OHC/4 |
OHC/4 |
||
Vrtání/zdvih (mm) |
105/84 |
105/90 |
105/90 |
||
Max. výkon (kw/k při ot/min) |
37/50 při 6800 |
37/50 při 6600 |
37/50 při 6600 |
||
Max. točivý moment (Nm při ot/min) |
55 při 5600 |
59 při 5400 |
59 při 5400 |
||
Kompresní poměr |
9,5:1 |
9,5:1 |
9,5:1 |
||
Komprese válce (kPa) |
1200-1600 |
1200-1600 |
1200-1600 |
||
Komprese válce-min. limit (kPa) |
1000 |
1000 |
1000 |
||
Ventilová vůle - sací (mm) |
0,05-0,10 |
0,05-0,10 |
0,08-0,13 |
||
Ventilová vůle - výfuk (mm) |
0,05-0,10 |
0,05-0,10 |
0,15-0,20 |
||
Tlak oleje (kPa/ot-min) |
200/3000 |
200/3000 |
200/3000 |
||
Motorový olej SAE |
10W40 |
10W40 |
10W40 |
||
Motorový olej API |
SF |
SF |
SF |
||
Motorový olej-výměna+filtr (l/km) |
2,70/ 6000 |
2,70/ 6000 |
2,70/ 6000 |
||
Motorový olej-při rozebrání (l) |
3,4 |
3,4 |
3,4 |
||
Chlazení |
vzduch/olej |
vzduch/olej |
vzduch/olej |
||
Startér |
elektrický |
elektrický |
elektrický |
||
Počet rychlostí |
5 |
5 |
5 |
||
Rozměry a hmotnosti |
|||||
Úhel hlavy řízení |
61°40' |
61°40' |
61° |
||
Stopa (mm) |
131 |
131 |
135 |
||
Rozvor (mm) |
1510 |
1510 |
1520 |
||
Výška sedla (mm) |
890 |
890 |
860 |
||
šířka řidítek (mm) |
780 |
780 |
780 |
||
Délka (mm) |
2290 |
2290 |
2320 |
||
Zdvih kola vpředu/vzadu (mm) |
240/220 |
240/220 |
240/220 |
||
Suchá hmotnost (kg) |
179; 182 |
185 |
194 |
||
Pohotovostní hmotnost (kg) |
210; 213 |
216 |
225 |
||
Celková hmotnost (kg) |
385 |
385 |
425 |
||
Palivová nádrž/rezerva |
29/7 |
29/7 |
24/5,5 |
||
Spotřeba na 100 km (l) |
5-7 |
5-7 |
5-7 |
||
Max. rychlost (km/h) |
160 |
163 |
167 |
||
Zrychlení z 0-100 (s) |
5,8 |
5,8 |
5,8 |
||
Oktanové č?íslo |
85-95 |
85-95 |
85-95 |
||
Tlumiče |
|||||
Tlumičový olej SAE (W) |
10 |
10 |
10 |
||
Náplň tlumiče (ccm) |
466/466 |
466/466 |
663/663 |
||
Zdvih vpředu/vzadu (mm) |
240/220 |
240/220 |
240/220 |
||
Gufero přední vidlice (mm) |
41-53-8/10,5 |
41-53-8/10,5 |
43-55-10,5 |
||
Kola a brzdy |
|||||
Ráfek přední |
1,85x21 |
1,85x21 |
1,85x21 |
||
Ráfek zadní |
2,50x17 |
2,50x17 |
2,50x17 |
||
Pneu přední |
90/90-21 54S |
90/90-21 54S |
90/90-21 54S |
||
Pneu zadní |
130/80-17 65S |
130/80-17 65S |
130/80-17 65S |
||
Huštění pneu minimální pření/zadní (bar) |
1,75/2,0 |
1,75/2,0 |
1,75/2,0 |
||
Huštění pneu maximální pření/zadní (bar) |
2/2,5 |
2/2,5 |
2/2,5 |
||
Přední brzda (průměr v mm) |
kotouč 280 |
kotouč 280 |
kotouč 300 (plovoucí) |
||
Zadní brzda (průměr v mm) |
buben 160 |
kotouč 250 |
kotouč 250 |
||
Brzdové destičky přední |
FA 147 |
FA 147 |
FA 129 / FA 229 ( 91-95 / 96-99) |
||
Brzdové destičky zadní |
S 630 / FA 157 |
FA 157 |
FA 165/2 |
||
Brzdová kapalina |
DOT 4 |
DOT 4 |
DOT 4 |
||
Karburátor |
|||||
Dva Karburátory |
MIKUNI |
MIKUNI |
MIKUNI |
||
Typ karburátoru |
BST33SS |
BST33SS |
BST33SS |
||
Volnoběžné otáčky (ot/min) |
1200-1400 |
1200-1400 |
1200-1400 |
||
Hlavní tryska |
120 |
117,5 |
130 |
||
Jehla |
0-4 |
0-5 |
0-3 |
||
Tryska volnoběhu |
17,5 |
40 |
45 |
||
Šroub bohatosti směsi (-ot) |
2,5 |
1,5 |
1,5 |
||
Nast. plováku (mm) |
14,6 +-1 |
14,6 +-1 |
14,6 +-1 |
||
Sekundární řetěz Tabulka řetězových kol DID |
|||||
Typ |
DID520VL-2 |
DID520VL-2 |
520(525)VL-2 |
||
Počet článků |
116 |
116 |
116 |
||
Vůle řetízu (mm) |
35-45 |
35-45 |
30-45 |
||
Max. délka řetězu/počet článků (mm/čl) |
319,4/20 |
319,4/20 |
319,4/20 |
||
Pastorek (zubů) |
15 |
15 |
15 |
||
Rozeta (zubů) |
48 |
48 |
47 |
||
Elektrika |
|||||
Zapalování |
elektronické |
elektronické |
elektronické |
||
Typ baterie |
YB14L-B2 |
YB14L-B2 |
YTX14-BS |
||
Svíčky |
NGK DPR9EA-9 |
NGK DPR9EA-9 |
NGK DPR9EA-9 |
||
Vzdálenost elektrod (mm) |
0,8-0,9 |
0,8-0,9 |
0,8-0,9 |
||
Odpor prim. vinutí cívky (Ohm) |
0-1 |
0-1 |
0-1 |
||
Odpor sek. vinutí cívky (Ohm) |
10000-17000 |
10000-17000 |
10000-17000 |
||
Odpor snímače otáček (Ohm) |
175-265 |
175-265 |
165-276 |
||
Dobíjecí hodnoty (A/ot min) |
. |
. |
16,6/5000 |
||
Dobíjecí hodnoty (V/ot min) |
14-15,5/5000 |
14-15,5/5000 |
14-15,5/5000 |
||
Předstih 1 (% ot) |
5/2100 |
5/2100 |
5/2200 |
||
Předstih 2 (% ot) |
28/4400 |
28/4400 |
28/4300 |
||
Alternátor-max. zatížení (W/ot-min) |
200/5000 |
200/5000 |
200/5000 |
||
Žárovky (W) |
|||||
- hlavní, dálkové/klopené |
60/55 |
60/55 |
60/55 |
||
- parkovačka |
4 |
4 |
4 |
||
- blikače 4x |
21 |
21 |
21 |
||
- koncové/brzdové |
21/5 |
21/5 |
21/5 |
||
- osvětlení SPZ |
5 |
5 |
5 |
||
- otáčkom?r |
3,4 |
3,4 |
3 |
||
- tachometr |
3,4 |
3,4 |
3 |
||
- kontrolka neutrál |
1,7 |
1,7 |
2 |
||
- kontrolka dálkového světla |
1,7 |
1,7 |
2 |
||
- kontrolka blikačů |
1,7 |
1,7 |
2 |
||
Pojistky (A) |
|||||
- hlavní |
15 |
15 |
20 |
||
- dekompresor |
není |
není |
20 |
||
- blikače |
není |
není |
10 |
||
- hlavní světlo |
není |
není |
10 |