Chlapi, já toto všechno chápu. Myslím si ale že Big bude třeba i na ty opravy vždy levnější než bavorák nebo Triumph ale třeba i jakýkoliv novější japonec. Takže pokud budou díly k sehnání, opravovat jej budu. Ono zatím snad každý, kdo do mašin trochu dělá tak mi na něj řekl, že "pokud Biga nedostane pod ruky blbec, tak pojede furt".
Chápu i vymoženosti techniky, já byl blázen do kol a své MTB dle finančních možností vyladil tak, že spadlo nějaké to kilo a vše fungovalo na výborné úrovni. Když jsem pak sedl na MTB za 15000, tak jsem myslel že se snad ani nerozjedu.
Tím ale nesrovnávám kola s motorkama, u kol hodně záleží na některých věcech, které jsou u moto podle mě bezpředmětné, důvod je jasný, na kole šlapu, na moto ne.
Od mota chci abych na běžné okresce při běžné cestovní rychlosti vždy předjel auto - Big splňuje bezezbytku. Chci pohodlí - mám ho. Chci zvuk co se mi líbí - mám ho. Super vzhled - mám ho (na můj vkus). Nízkou poruchovost - mám ji. Charisma, jednoduchost - mám je. Co mám od motoky ještě chtít?
I u toho kola - všichni kolem furt kupovali nové bajky, já měl sedm let jedno a to jsem mazlil, teď jde z domu kvůli Bigovi. Zůstávám věrný věcem a i tomu kolu jsem byl, jiní kolem mě za tu dobu vysřídali třeba pět kol.
A Bigouše jsem vybíral dlouho nejen podle vzhledu ale i podle vlastností, které se mi jeví (vzhledem k věku moto) na solidní úrovni. Vím, že dlouho, dlouho nepůjde pryč. A pokud jej rozsekám a budu moct chodit, dost možná jej koupím znovu.