Tombus tak dneska jsem to počítal a teď jsem zatím do toho nasypal 27 800kč
Včetně nové váčky, nových vahadel,rozvodovy řetěz,nový napínák na rozvody,nový vyvažovací řetízek ,ložisko do napínáku , nové pružiny na ventily ,nových sedel na ventily, nových koleček do převodovky(4,5 rychlost), kompletni ložiska do motoru ,vsechny gufera ,spojka, podložky pod koš nad koš ložiska do kol,zadní kyvka,nová řetězovka ,nove gufera do vidlí, válec je na kontrole tak uvidím pokud budu muset kupovat nový píst nebo jen kroužky ,,pořád čekám na díly vše jsem kupoval originál krom ložisek do motoru ty jsem použil KOYO a SKF to jehlickoveho ložisko Suzuki ještě na něho čekám ,, pravděpodobně to bude ještě o
10 000kč víc ,,, je to mazec ,,jsem strašně rád že jsem ho otevřel protože jsem si jisty že ta převodovka měla životnost max2000km pokud bych jel slušně pokud bych jel do lesa tak možná 1den ,,ale podle té převodovky byly používaná nejvíce 4 a 5 rychlost takže cesty dálky ,,zbytek je jak nový preměroval jsem komplet převodovku ,,,nemluvě o vačce a vahedlech ,,,
No tak asi tak no ,,