Libore pro Vás historie,pro nás to byla součastnost.Všechny tyhle články jsem si kdysi četl jako novinky,ale vše v Němčině,protože tady jsi tyto materiály vůbec nesehnal.Možná kdybych prohrabal archiv na půdě,tak bych toho našel daleko více.Já si kupoval v Německu jak Motorrad,tak Enduro/Cross a Tourenfahrer,to víš to zdaleka nebyl internet.
Taky jsem si četl o Bigu jako novince,později,ale více se mi na papíru libila Afrika,SuperTenerka a Elefant,ale pak jsem si na ně mohl sednout a projet se.
Jedinej Big neměl tu hroznou telefoní budku před řiditkama a to byla jasná volba.Ostatní měli jizdní vlastnosti na silnici lepší,ale představa že s plexi jak na Jawě agronoma JZD budu jezdit terénem,tak to ne.Na dvě motorky jsem neměl a zabít dvě mouchy jednou ranou,bylo jasné.Hlavně mi Big padl do ruky nejlépe i když později když jsem ho kupoval,tak jsem SR42 nesehnal,a na SR43 už je to trochu jiné i když taky přijatelné.
Ještě se mi v té době libili BMW 800,ale ty válce mě vadili.Kdybych ale nejezdil s Věrou,tak jsem stejně zůstal u Husqwarny nebo Husabergu. Big byl pro mě kompromis.A osvětčil se i když dobové recenze pro něj moc dobře nedopadaly,vždy byl na konci výše uvedené pětice endur.