michal5u napsal:
Jo, ještě jsem nad tím přemejšlel a je to blbost..ale furt mi nejde do hlavy proč by to sálo tím vejfukem? Když přece budu jak vačku tak vahadla ubrušovat a ubrušovat, tak se akorát přestanou ventily otevírat úplně, ne?
Ale asi je to už OT, tak toho nechám
Ahmede, po všech nervech, co jsem zažil letos s motorem bych ještě sundal válec a mrknul na kruhy, jako nevěřící Tomáš jsem žraní oleje hledal jen v hlavě u gufer ventilů, a hle až na třetí pokus jsem se dokopal sundat válec a proměřit kruhy. Také jsem zaléval píst ve válci benzinem,. protáčel klikou, jestli tam není nějaká rýha, kudy by to žralo, benzin vydržel v každé poloze pístu i hodinu než jsem s tím otočil dále... totálně mrtvej stírací kruh, jinak píst, válec a kompresní kruhy daleko na limit výměny...to, že se Ti vydřelo jen sací vahadlo s částí vačky bude asi jak píše Béďa materiálem, bo vždy v té vaničce pod vačkou zůstává olej, který by to stíhal namazat... po loňsku si dával motor do kupy nebo tam máš jiný? Hodně důležité je i gufero v pravém deklu motoru co těsní tlak do klikovky, já tam dal letos nové, pochybuju, že ho někdo někdy měnil, tak jako každý neřeší jehlové ložisko v napínáku vyvažováku...a to že píšeš, že Ti to saje výfukem? S ojebaným sacím vahadlem a vačkou se i posune otevírání sacích ventilů, nejen, že se zmenší zdvih ventilů, ale i zkrátí čas nasávané směsi a když nenasaje, není co stlačit