jak ti sviští,tak si moc nesedne jedině až odejde některé z ložisek.Pokud jsi postupoval podle návodu v servisním manuálu,tak řetízek nemůžeš přepnout.To znamená nešponovat ho zajišťovacím šroubkem,ale jen šrouby kladky na 20Nm a pak dotáhnout stavěcí šroubek s citem a zajistit matkou.
Než utáhneš šrouby kladky tak samozdžejmě si otočíš rukou(né starterem)motorem o otáčku řetězu.Aby si sám našel to správné napnutí.
Pokud tam máš originál řetízek tak stejně na značky bez demontáže setrváku nevidíš.
Z praxe řetízek šponuju až když se mi klepe sklo v brýlích.
Tak že maximálně jednou za 12000km.Jedná se spíše o kontolu.
O tom proč tam je 15-20Nm nemá cenu uvažovat je to věc výrobce,ten to tak nařizuje a přes to nejede vlak.
Všechny utahovací momenty je třeba striktně dodržovat,zabráníš nevratným deformacím materiálu nebo nedostatečnému utažení.