Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: Dr 750 a smrt motoru před dovolenou

Odp.:Dr 750 a smrt motoru před dovolenou 12 roků 8 měsíců zpět #12601

  • sedly
  • Avatar uživatele sedly
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 37
  • Karma: 1
Tak jsem vypustil olej, sundal řadičku a sundal levé kryty motoru, ale bohužel jsem nic zásadního neobjevil. Ta bakelitová krabička byla ulepená nějakými drobnými kousíčky kovu s olejem, ale po utření a očištění vypadala v pořádku. 3oupl jsem tu pár fotek: safir.rajce.idnes.cz/Big
Tak nevím...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Dr 750 a smrt motoru před dovolenou 12 roků 8 měsíců zpět #12603

  • Sabaj750
  • Avatar uživatele Sabaj750
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 812
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 155
Tahle bakelitová krabička není spínač neutrálu ale snímač otáček.To soukolí je převod od starteru.Obávám se,že tě totální rozebrání motoru nemine,neboť jak na ten spínač,tak na soukolí převodovky se jinak nedostaneš.Ještě jsi mohl vyndat olejové sítko a zašmátrat tam prstem jestli nenajdeš nějakej poklad v podobě ulomenejch zubů či prasklé vidličky.Ty jemné piliny cos našel,nevěstí nic dobrého.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Dr 750 a smrt motoru před dovolenou 12 roků 8 měsíců zpět #12604

  • petr0604
  • Avatar uživatele petr0604
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Příspěvky: 244
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 25
Na spínač neutrálu se přece dostane z levé strany motoru, což obnáší sundání levého víka motoru, spojky a soukolí které pohání olejpumpu. Pak ještě sundat lištu co drží kabel k čidlu. A pozor! Neztratit pružinku ze spínače... Na piliny a kusy plastu u sítka bacha, to jsem měl v motoru taky, když jsem měnil olej. Pak už se to jen potkalo, to je další level a draze zaplacená zkušenost. Ale nechci strašit :angry:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Dr 750 a smrt motoru před dovolenou 12 roků 8 měsíců zpět #12605

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
petr0604 napsal:
Na spínač neutrálu se přece dostane z levé strany motoru, což obnáší sundání levého víka motoru, spojky a soukolí které pohání olejpumpu. Pak ještě sundat lištu co drží kabel k čidlu. A pozor! Neztratit pružinku ze spínače... Na piliny a kusy plastu u sítka bacha, to jsem měl v motoru taky, když jsem měnil olej. Pak už se to jen potkalo, to je další level a draze zaplacená zkušenost. Ale nechci strašit :angry:

Sundat PRAVÉ víko motoru, tam pod spojkovým košem je spínač neutrálu...;) a ten mechanismus řazení víc rozeber, je tam víc "pimprdlátek" , co se můžou poto...B)

Tady sleduj postup:
suzuki-dr-big-750.howto.cz/motor_smontovani.php
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Dr 750 a smrt motoru před dovolenou 12 roků 8 měsíců zpět #12607

  • petr0604
  • Avatar uživatele petr0604
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Příspěvky: 244
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 25
Ano, uvedl jsem mylnou informaci. Samozřejmě z pravé strany :side:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Dr 750 a smrt motoru před dovolenou 12 roků 8 měsíců zpět #12611

  • sedly
  • Avatar uživatele sedly
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 37
  • Karma: 1
Díkx za rady a za super odkaz. Ten je petrfektní, vč. popisů. A teď jak jsem pokročil. Vyčistil jsem víko motoru a tu bakelitovou krabičku, nasadil kryt a zkusil nastartovat. A ejhle, chytlo se to. Takže první problém odstraněn, motor žije. Bohužel neutral a jednička nejdou zařadit. Pozorováním u odkryté řadičky jsem zjistil, že rameno na kulise řazení u všech rychlostí zapadne hezky, ale když se dostanu na dvojku, tak zůstane kousek zvednuté a nezapadne tam jak u ostatních rychlostí. A nedostanu se ze dvojky níž.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Dr 750 a smrt motoru před dovolenou 12 roků 8 měsíců zpět #12613

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Ano, tyto technické odkazy jsou k nezaplacení, výborný doplněk manuálu:) .
Škoda, že Japončíci trochu víc nezapracovali na přístupnosti k převodovce, vždyť i naše motokrosové ČZ a soutěžácké Jawy stejného ročníku byly vymakané, tam jsi převodovku měl jak na dlani a nebo jsi ji vyndal bez půlení motoru doslova na cestě.
Tady Ti toho moc neporadíme, musíš sám bádat:P , pokud jsi to násilně neprošláp, může to být od nějaké pružinky či kolíčku až po řadící vydličku:(
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.207 sekund