Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Naladění

Naladění 12 roků 7 měsíců zpět #12817

  • DědekDR800
  • Avatar uživatele DědekDR800
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Příspěvky: 303
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 50
Přetryskovával někdo DynoJetem?
Prý se už nedělá,ale sada by se ještě dala sehnat.
Asi nejlíp jestli to někomu dělal nějakej expert rovnou s brzdou.
Zatím mám jen nabídku od DK Rejsing.
Dal jsem teď KN a přes zimu to chci vyladit.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Naladění 12 roků 7 měsíců zpět #12818

  • velitel
  • Avatar uživatele velitel
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Srdcem stále Bigař
  • Příspěvky: 388
  • Obdržená poděkování 14
  • Karma: 155
jakáý je cennový rozpočet mají nějakou představu a na kolik to ladí ;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Naladění 12 roků 7 měsíců zpět #12819

  • DědekDR800
  • Avatar uživatele DědekDR800
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Příspěvky: 303
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 50
No napsali jen,že už to dělali,že kit je pouze pro modely 95-97,grafy nemám.
Já dal dneska Kn,jede jako pěkně,ale chtělo by to vyladit aby to bylo vončoB)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Naladění 12 roků 7 měsíců zpět #12820

  • Sabaj750
  • Avatar uživatele Sabaj750
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 812
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 155
Pokud vím,tak DynoJet na biga není.Jedinej kdo dokáže Biga "naladit"respektivě,překope na mašině vše,co se dá a za peníze,vo kterejch se nám ani nezdá,je Hessler.Za český kačeny by se možná taky někdo do toho pustil,jestli máš volnejch půl mega,jdi to toho.;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Naladění 12 roků 7 měsíců zpět #12823

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
Maš Sabaji pravdu,taky si myslím že je na trhu daleko více motorů,které stojí za to naladit.
Biga si myslím že pokud bys ho nepostavil jako repliku Dakaru viz.Hessler nebo silninčího jednoválce používaných v německém mistráku jednoválců koncem osmdesátých let,tak to moc nemá cenu.
Asi bych se spokojil s lepším perováním což už i tak je dost drahá sranda.
Na motoru toho moc udělat nejde,jedině že bys koupil u Hesslera "ostřejší"vačku a dal Mikuni karbce s plochými šoupátky.
Jenže stejně už z něj moc výkonu nedostaneš.Bude to buď na úkor životnosti nebo průběhu výkonu a za hodně velkej peníz.
Pak sedneš na nějakou stříkačkovou "mrdku" a zistíš že jsi v jiném století,že složitou úpravu co provádíš na karbcovém motoru změníš pouhopouhým přepnutím programu řídící jednotky do jiní výkonostní nebo palivové mapy jak který výrobce si ten který sofware pojmenuje.
Myšlenka to je dobrá ale v dnešní době patří již do kategorie veteránů.Ještě pro lidi co nevědi co s kačkama,což se nás většiny Bigařů asi netýká.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Naladění 12 roků 7 měsíců zpět #12824

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
DědekDR800 napsal:
No napsali jen,že už to dělali,že kit je pouze pro modely 95-97,grafy nemám.
Já dal dneska Kn,jede jako pěkně,ale chtělo by to vyladit aby to bylo vončoB)

Dej tam otevřenej vejfuk nebo dva větší trysku.
To je asi nejvíc co na Bigu opravdu pocejtíš,lepší zátah od spodu a otáčky kolem 7000,což už zase je daleko za prahem maximální pístové rychlosti.
Vše pomine nebo se o poznání změní,když tam dáš tlumivku bez které není radno za hranice jezditi.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Naladění 12 roků 7 měsíců zpět #12825

  • DědekDR800
  • Avatar uživatele DědekDR800
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Příspěvky: 303
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 50
Mám 2x Kreptus+Ysvod,dal jsem KN,páč jsem novej sehnal za super peníz.
Vyladit chci hlavně křivku,bo s KN to přidalo pěkně spodek,ale vršek se mi zdá takovej tupější,než dřív.
Nepotřebuju to ladit na 80k:cheer:
Jinak uprava pérování proběhla,mám to nachystaný,ale ještě nepřehozený a nevyšlo to ani draze.:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Naladění 12 roků 7 měsíců zpět #12826

  • Sabaj750
  • Avatar uživatele Sabaj750
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 812
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 155
Tak,tak.Jak píše Vašek.Do Biga se to nevyplatí.Kčemu nadupanej motor za desítky tisíc,když podvozek je někde na úrovni poloviny minulýho století?Jsou lepší možnosti.Celkem za lacinější peníz "nakituješ"dvoutakta,ale pak se musí počítat s každoročními výdaji za novej píst,nikasil,atd. a to taky nejsou malé peníze.
PS.Nevím jak kde,ale zkouška na brzdě taky není za lacino.Kámoš mi to sice udělá levnějc(750kč),ale laborovat s výfuky,karburátorem atd.obnáší další testy a může jich být třeba dvacet.Tím tě ale nechci nijak zrazovat od práce.
Poslední úprava: 12 roků 7 měsíců zpět od Sabaj750.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Naladění 12 roků 7 měsíců zpět #12830

  • DědekDR800
  • Avatar uživatele DědekDR800
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Příspěvky: 303
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 50
Ale já furt nechápu,proč se tady píše o nadupaným motoru za desítky tisích.
Já tomu chci jen vyladit křivku,která se lehce rozhodila po KNku.Origo filtr nehodlám kupovat,bo stojí 800,- a já mám fungl nový KN za 1500,- a tu motorku přežije.
Podvozek mám uplně jinej.
To,že to ladění bude něco stát,to vím,proto se zde ptám jestli tím někdo už prošel a kde to dělal,páč je lepší když to bude ladit někdo,kdouž biga dělal.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Naladění 12 roků 7 měsíců zpět #12831

  • Béďa
  • Avatar uživatele Béďa
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • DR BIG 800, XT660Z Ténére, . . R 1200 GSA
  • Příspěvky: 910
  • Obdržená poděkování 34
  • Karma: 154
ja to delal tak ze jsem tam dal creptus + KN..dale dle informací od odstatních jsem tam dal trysku 136 a šel na brzdu....a krivka v poho..i bohatost smesi..proste jsem se trefil....jen mi poradil at zvednu jehlu o zařez vyse, ze ve stredních otackach je to trosku chudsí, ale ne zase tak moc, že by se muselo laborovat s tryskou....
takže mas moznost to tam nasazet a jit na brzdu se standartní tryskou a on ti pak ze skušenosti rekne...nebo tam kup 133-136 trysku a pak bez na brzdu.....co vím tak vetsi trysku nez 138 tam nikdo nemel....co zanm bigare s KN + ladak... piokud mu to tam nechas tak se nedoplatis aby on laboroval s tryskama..tak asi tak :)
Poslední úprava: 12 roků 7 měsíců zpět od Béďa.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Naladění 12 roků 7 měsíců zpět #12833

  • Sabaj750
  • Avatar uživatele Sabaj750
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 812
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 155
Asi ten první dotaz měl bejt spíš o poladění než naladění,proto se tu zřejmě bavíme o dvou věcech.Jasně,vejfuk dokáže se seřízením docela zamávat,takže není to jen o výfuku,ale o všem co stim souvisí.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Naladění 12 roků 7 měsíců zpět #12838

  • DědekDR800
  • Avatar uživatele DědekDR800
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Příspěvky: 303
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 50
Super!:)

Béďo díky.
Trysky jsi kupoval kde?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Naladění 12 roků 7 měsíců zpět #12839

  • DědekDR800
  • Avatar uživatele DědekDR800
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Příspěvky: 303
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 50
Trysky jsem sehnal,v DK.
Zítra dojdou.
Díky zatím všem.
A Dynojet na Biga tam maj taky.
Poslední úprava: 12 roků 7 měsíců zpět od DědekDR800.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Naladění 12 roků 7 měsíců zpět #12969

  • vlasta
  • Avatar uživatele vlasta
dynojet na biga neexistuje,to zjistíš až ho budeš shánět.já a kluci to máme z brzdy s kn filtrem asi 5 let,vyzkoušel jsem i několik vejfukú,jde opravdu o to správně ty karbeci otriskovat,ale sám to bez lambda sondy neuděláš,já třeba mám trysky 140,druhej 138,prostě každýmu to ukáže jinak,ale potom to stojí za to,motor získá spodek a jde hladce,nevynechá,neškobrtne prostě nic,neznám problémy co se tady řeší,pomalu padá z otáček,chcípá a td,vejfuk není zasazenej,svíčky a starty jak z učebnice pro mechaniky a spotřebou se pohybuje běžně kolem 5ti litrú,na brzdě jsme byli v Ovčárech u mnělníka,Petr Kaucký bejvalej zaměstnanec DK moto,a hlavně vymnění trisky bez vyndání karbecú,v dk ti to akorát rozmrdaj a zaplatíš čas,tady je domácí prostředí a klidně ním múžeš šroubovat taky
Poslední úprava: 12 roků 7 měsíců zpět od vlasta.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Naladění 12 roků 7 měsíců zpět #12970

  • DědekDR800
  • Avatar uživatele DědekDR800
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Příspěvky: 303
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 50
telefon na něj máš?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.560 sekund