Však taky u Hesslera píšou pokud se rozhodnete pro koupi jejich vačky,tak máte originál poslat k nim,aby mohli Vám poslat tu správnou.
Však taky největší problém je u této motorky vejít se do limitu hluku a emisí,což na štěstí zatím u nás nikdo neměří,proto v Německu je kolem toho tolik ladění,protože bez TÜV můžeš provozovat motorku jen na uzavřených tratích atd.
Nemysli si že pozdější otevření a zavření sání(jen o 2°) je nějak výrazně znát na průběhu výkonu.
U nás je jedno jakou tam vačku máš,protože tady se moc na hluk a emise vůbec nehraje a sání,trysky a nehomologovaný výfuk udělá své,ale pokud bys sehnal opravdu ostrou(což v Německu asi seženeš protože se tam jezdili s Big motorama silnice) a dáš si tu práci s laděním karbců,sání a výfuku tak můžeš mít z Biga opravdu dělo,ale vše je za kačky nebo Teura.
Proto ani já nijak nelaboruji při koupi vaček na Biga a v domácích podmínkách takto posunuté časování jen těžko změříš.