Pokud se někomu povede strhnout závit v karteru v otvorech pro imbusy, které stahují napínák vyvažovacího řetízku nebo to s najebaným závitem koupí, lze to řešit jiným způsobem než použitím opravné sady nebo zvětšením otvoru na závit M12 a vytvoření pouzdra pro závit M8. Už mi zadní imbus držel cca na třech závitech a to už jsem tam dal s delším závitem... Poškozený závit v karteru jsem protáhl vrtákem 8,6mm, vyřízl závitníky závit M10. Vše, co napadalo na dno motoru jsem odstranil vysavačem, vystříkal odmašťovačem, vytřel zkrze otvory ve spodní části karteru. Našrouboval štefty, jeden M8 na M8. Druhý M8 na M10 a zalepil zajišťovačem závitů. Poskládal jsem a načasoval řetízky a rozvody, ke stažení napínáku je nutné použít matice M8 na 11mm klíč, hlavně kvůli zadnímu šteftu, kde nejde běžná matice na 13 klíč použít, páč se tam nevejde klíč k dotažení, překáží tam ozubení kola volnoběžky. Na přední šteftu je místa dost. Vyjde to levněji, funguje to a závit v karteru je méně náchylný na stržení při napínání či výměně vyvažováku...