Zdar Rudo,
vačka s vahadly dorazily. Na pohled to vypadá udělané hezky a dobře, jestli to bude mít i výdrž ukáže až provoz. O technologi opravy bohužel nic moc nepíšou, vypadá to, že poškozenou část odbrousí a znova tepelně ošetří. Hřídel jsem i změřil, uložení má tabulkové hodnoty, sací vačka má 35.155mm, výfuk 34.750mm, takže je to o kus menší, než z výroby. Uvidíme, jak s tím motor bude fungovat.
Mám ještě dilema, jestli motor nevyhodit z rámu a preventivně nezkontrolovat vrch, hlavně rozvodový řetízek a napinák. Stává se mně někdy, že je motor hučnější, ale jen v době, kdy nabíhá na provozní teplotu. Po startu, když je ještě hustý olej, jede úplně potichu, po cca 3-4min začne hlučet a pak to postupně ustává, jak se olej dále zahřívá. Blbé je, že to dělá jen někdy.