Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: prosim o pomoc

prosim o pomoc 9 roků 6 měsíců zpět #20574

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
To je pravda bez peněz to opravdu nejde. :( :( :(
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

prosim o pomoc 9 roků 6 měsíců zpět #20577

  • machi
  • Avatar uživatele machi
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Sem mel pred 11rokama dr 600tu sem koupil stim ze chlastala volej tak sem udelal vybrus a pist.pak sem snou najel 16000km bez jakykoliv oprav.tak sem myslel ze bigous bude aspon trosku podobnej.no je to asi kus vod kusu.ja mam priority spis u vostrejch endur a motokrose todle sem chtel jen tak na vejlety z pani ale moc jich nebylo.vic casu sem stravil v dilne nez na vejletech.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

prosim o pomoc 9 roků 6 měsíců zpět #20578

  • Jardas
  • Avatar uživatele Jardas
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 82
Ber to tak,že když na to lidi před tebou kašlali a jen jezdili,tak to prodávali s tím,že je motor před smrtí a nechce do něj vrážet prachy.To samé jsem měl já.Přes zimu jsem nechal udělat GO motoru a letos jsem najezdil přes 16000 km.bez problémů.Prostě motor musí být v cajku.To se týká všech motorek,ne jenom Bigu.
Jezdím stále,jezdím rád :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

prosim o pomoc 9 roků 6 měsíců zpět #20579

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
Přesně takhle tomu tady je od nepaměti,teda od revoluce jezdit na konci roku prodat a zase koupit jinou atd.Až se to dostane do tohoto stádia.
Pokud preferuješ kros a ostré endura,tak tě takováhle oprava nemůže vůbec rozhodit,protože jakmile jezdíš na ostrém čtyřtaktu,tak jen sypeš a sypeš a sypeš.Pokud jezdíš dvoutakt,tak jenom přisypáváš.Předloni jsem dělal u jednoho kamaráda YZ250,píst a válec ojnici a kliku vše za 30000kč.Tak\ jí koupil závodně nejetou :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Kdyby to byl čtyřtakt tak tam jsme za pade a vejš. :( :(
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

prosim o pomoc 9 roků 6 měsíců zpět #20599

  • machi
  • Avatar uživatele machi
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Az se mi dnes nechtelo verit kdyz volal pan kteremu sem dal na opravu muj udajne neopravitelnej starter a jen tak ledabile mi rek ze je hotovej a cena neuveritelnych 500 kc.takze parada aspon nejaka nadej.
Zlaty cesky rucicky.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

prosim o pomoc 9 roků 6 měsíců zpět #20602

  • Jardas
  • Avatar uživatele Jardas
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 82
Vidíš,ono to pomalu půjde :) .Super cena.A co na něm bylo údajně neopravitelného ?
Jezdím stále,jezdím rád :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

prosim o pomoc 9 roků 6 měsíců zpět #20605

  • machi
  • Avatar uživatele machi
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Uplne se rozpadl magnet statoru.co sem obvolal lidi tak se mi ktomu vyjadrili ze se to neopravuje a ze nato nejsou dily.njn uvidim do jara je este cas.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

prosim o pomoc 9 roků 6 měsíců zpět #20621

  • Ruda
  • Avatar uživatele Ruda
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Jsem jak americké auto velký pohodlný a hodně žeru
  • Příspěvky: 705
  • Obdržená poděkování 59
  • Karma: 36
Ahoj Tome. Zkus ještě napsat do toho METAZU v Týnci nad Sázavou, dělali písty na motorky i auta, třeba to dělají dál.
Vašku asi to budu mít stejné,no uvidím.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

prosim o pomoc 9 roků 6 měsíců zpět #20624

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
Třeba to nebude tak hrozné Rudo. B)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

prosim o pomoc 9 roků 6 měsíců zpět #20625

  • jarblat
  • Avatar uživatele jarblat
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 34
  • Karma: 2
Zdravím, klucí stačí zavzpomínat na Jelení a Jardu, tedy mě! :whistle: Motor prošel GO a teď jezdím! Díky Tomášovy z Příbramy! Pokud by byl zájem o nějaké rady či díly - vším disponuje, mob. dodám, není problém! Říkal - dal bych do kupy z dílů tři Bigy! Jarda ;)
P1010014_2014-10-29.JPG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

prosim o pomoc 9 roků 6 měsíců zpět #20631

  • DAKAR82
  • Avatar uživatele DAKAR82
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • SUZUKI DR 800S BIG, r. v. 91
  • Příspěvky: 305
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 3
Takove lidi my potrebujeme! Výborně! Díky!
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

prosim o pomoc 9 roků 5 měsíců zpět #20701

  • machi
  • Avatar uživatele machi
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
No tak sem se pomalu pustil do sviho biga.nebudu zakladat nove vlakno tak budu dotazy davat sem.doufam ze mi vobcas nekdo znecim pomuze ;)
Ted resim opiskovani a lak ramu.nevite vonekom sikovnym nejlip na praze 10 nebo v praze?
Taky sem tady nasel ze nekdo prodluzoval kyvku asi o 8cm ma to nejakej lepsi vliv na pohodli jizdy a ovladatelnost?diky
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

prosim o pomoc 9 roků 5 měsíců zpět #20702

  • DAKAR82
  • Avatar uživatele DAKAR82
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • SUZUKI DR 800S BIG, r. v. 91
  • Příspěvky: 305
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 3
ad.1 - nejsem od Prahy, nevím.
ad.2 - selským rozumem mi z rovnice Prodloužená zadní kyvka vychází několik věcí a to především celkově delší rozvor kol a větší páka na pružinu zadního centrálu...z čehož odvozuju topornější zatáčení díky delšímu rozvoru (zase pravda větší stabilita při jízdě rovně, ta je ale podle mě u BIGa dostačující) a též snížení progresivity už tak dost měkkého zadku BIGa, takže si prdel pod zatížením sedne ještě víc.
Další, i když míň důležitým aspektem prodloužené zadní kyvky bude její snížená boční tuhost, zadní kolo bude pod prdelí cítit jakoby při náklonu motorky více plavat do boku, ujíždět do strany. Z toho může plynout vyšší pocit nejistoty ze zadního kola při onom náklonu, hlavně teda asi při vyšším zatížení zadku moto.
Jinými slovy, nevidím jediný důvod proč to dělat, vůbec tomu nerozumím, pokud se v něčem pletu tak prosím někoho o vysvětlení výhod prodloužené zadní kyvky.
Jedinou výhodu vidím ve výjezdu do kopce, prudkého kopce, moto bude mít s delší zadní kyvkou menší tendenci se stavět na zadní.
Tolik můj názor.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

prosim o pomoc 9 roků 5 měsíců zpět #20703

  • machi
  • Avatar uživatele machi
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Vyjezdy a zatacky zvladame s hyenou dobre.tak nejak sem si myslel to co pises.takze to asi necham jak je.diky
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

prosim o pomoc 9 roků 5 měsíců zpět #20704

  • jarblat
  • Avatar uživatele jarblat
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 34
  • Karma: 2
DAKAR82 - Jen mohu potvrdit, na snadě je otázka proč řešit prodloužení zadní kyvky? Co si od toho slibuješ? Jarblat ;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.246 sekund