Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Škubání a střílení

Škubání a střílení 8 roků 11 měsíců zpět #22330

  • Jardas
  • Avatar uživatele Jardas
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 82
Hlavně ho nepodtáčej,to nemá rád.Dříve jsem jezdil taky na nižší otáčky ale teď jezdím po městě kolem 4000 ot.Když ho budeš podtáčet,tak ti odejde dříve vyvažovací řetízek.
Jezdím stále,jezdím rád :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 8 roků 11 měsíců zpět #22335

  • Ruda
  • Avatar uživatele Ruda
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Jsem jak americké auto velký pohodlný a hodně žeru
  • Příspěvky: 705
  • Obdržená poděkování 59
  • Karma: 36
Na skrutky bohatosti zmesi mám špeciálmý skrutkovač, taký malý, ale pazůry mám velké a nevojdů se tam. :laugh:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 8 roků 11 měsíců zpět #22338

  • Rado74
  • Avatar uživatele Rado74
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 95
  • Karma: 3
Pravdaže aj ja mám špeciálny skrutkovač a moje ruky tiež vyzerajú ako by som každý deň podojil 200 oviec. K tejto ľavej sa dostanem jednou rukou a už som sa naučil s nou pootáčať, ale keď idem k pravej okolo kolena výfuku je to obtiažne. Musím odmontovať najprv spojovaciu časť rámu, ktorá prechádza popod karburátor a potom s velkými problémami to tam nejako zoštelujem. Ale vždy lepšie ako skladať nádrž a karburátor.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 6 roků 11 měsíců zpět #25432

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Tak mě snad měsíc trápilo střílení do výfuku při brzdění motorem nebo i na místě při doběhu motoru na volnoběh, motor táhnul skvěle ve všech spektrech otáček, odjeli jsme DOFF a Krocana a furt se to zhoršovalo, to sřílení do laufů mi nedalo spát...nepomohlo vyčistění KNka, odkalení karbců, kontroly hladin, výroba lepších tlumivek do laďáků. Nakonec taková prkotina- netěsnost výfukového kolena u hlavy, oba úchytné šrouby byly uvolněné tak o tři závity, až mě to vyděsilo, že jsou ztržené... dotáhl jsem je, připravené nové těsnění ke kolenu svodu zase uklidil a motor už si ani neprdne :P Tak kdyby taky někdo bádal nad střílením do laufů při brzdění motorem, též si zkontrolujte stav onoho těsnícího kroužku na svodu ;), při netěsnosti svodu a poklesu tlaku plynů ve výfukovém potrubí dochází k přisávání onoho potřebného vzduchu, který potřebuje nespálená směs k samozápalům ve výfuku. Je-li vše utěsněno, opustí nespálená směs výfuk v podobě kouře :whistle:
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 6 roků 11 měsíců zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Vasek_DR, t2000cz

Škubání a střílení 6 roků 2 týdnů zpět #26011

  • Majklsx
  • Avatar uživatele Majklsx
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 64
  • Karma: 0
Tak po opravě spojky, která funguje perfektně se dostavil problém s chodem motoru. Po nastartování se sytičem sice chytí, ale občas motor z těch zvýšených otáček při sitiči zakucká, když chci přidat plyn, střílí do výfuku, nebo hned zdechne. do doby než se ohřeje se stím nedá jet, neboť hned zdechne. i za tepla má tendenci střílet při puštěném plynu. Před mým zásahem startoval a jel docela normálně. měnil jsem jen spojku a přetěsnoval dekl na druhé straně motoru. nějaké rady, kde začít? Big dlouho stál, tak od září bez nastartování.. díky
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 6 roků 2 týdnů zpět #26012

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
kámo, pokud stál, je slepený ventilek karbce, napouští se ti jen jeden., odkal oba karbce, klíč 17, odšroubuj ze dna plovákovek a vypust benzin, pak otevři kohout a mrkni, zda teče benzin z obou děr, případně gumovou paličkou poklepej na karburace, ono to povolí, uzavři kohout, našroubuj a znovu pust, zda se to zlepší.. chvilku se to napouští i poklepej při tom taky... s citem... ;)
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 6 roků 2 týdnů zpět #26013

  • Majklsx
  • Avatar uživatele Majklsx
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 64
  • Karma: 0
zítra na to vlítnu, díky, napíšu výsledek. Zaplat bůh za forum..
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 6 roků 2 týdnů zpět #26016

  • Majklsx
  • Avatar uživatele Majklsx
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 64
  • Karma: 0
tak sem ty šrouby vyšrouboval, po puštění benzínu z obou děr čůral stejně. i tak sem po nich poklepal, ale to vypadá OK. při startování to chytá jak má, ale za jízdy to občas škube a po puštění plynu to střílí, jak za studena tak za tepla. a občas zdechne, když vyřadím nebo smáčku spojku.. I reakce na plyn se mi zdá tupější, když potáhnu za plyn. Reagovalo to o fous líp. Po zašroubování výpuštáků mi zas jeden karbec čůrá tím přepadem, či co to je.Ale ten občas začůral i když motorka jela jak měla. Co tedy vyzkoušet dál? Napadlo mě vyměnit svíce, ty bych chtěl vyměnit i tak.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 6 roků 2 týdnů zpět #26018

  • Gek
  • Avatar uživatele Gek
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Srdcem stále Bigař.
  • Příspěvky: 1931
  • Obdržená poděkování 64
  • Karma: 182
Zkusil bych nastavení hladin.
Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici. :o)
A pamatujte !!! Festina lente !!!
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 6 roků 2 týdnů zpět #26020

  • Ruda
  • Avatar uživatele Ruda
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Jsem jak americké auto velký pohodlný a hodně žeru
  • Příspěvky: 705
  • Obdržená poděkování 59
  • Karma: 36
RyšTo čůrání hadičkou znamená nedovírání ventilku karburátoru. Doporučuji vyměnit oba a za originály z Parts Depod., Jsou dražší, ale budeš mít na dvacet let klid. Potom budeš muset stejně hladiny nastavit znova. Takže seřídit a vyčistit karburátory provedena při jednom.
Svíčky můžeš koupit taky, stojí obě 200,- tím nic nezkazíš a máš jistotu. Taky zkontroluj sání. Gumovou přírubu mezi karburátory a air boxem, tomu se občas propadne hrana a gumový límec nesedí a saje to falešný vzduch. Zkontroluj případně vyměň O Kroužka pod přírubami karburátoru na hlavě válců, stojí pár korun a rozměry najdeš v oddíle technika. Jestli tam máš drobky na křižák vyměň je za imbusy, totéž platí pro karburátory. Na seřízení a vyčištění karburátoru je zde odkaz na návod.
suzuki-dr-big-750.wz.cz/mikuniBST33.php
Poslední úprava: 6 roků 2 týdnů zpět od Ruda.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 6 roků 2 týdnů zpět #26021

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
bych se neukvapoval s rozborkou, pokud to dlouho stálo a měl jsi zavřený benzin, gumové špičky ventilků se scvrkly, tak chvilku bude trvat, než nabobtnají do správného tvaru, aby těsníly a nelepili se... nezavírej benzin, ať je to zaplavený.Soudruzi hore mají pravdu, ale pokud to předtím jezdilo, pojede to zas... :woohoo: Ventilky mám z Wemoto, ty sračkovitý :) už hodně let a nemám problém s funkčností, benzin nezavírám...
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 6 roků 2 týdnů zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 5 roků 11 měsíců zpět #26069

  • Majklsx
  • Avatar uživatele Majklsx
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 64
  • Karma: 0
tak jsem to až dnes rozebral, potřeboval bych koupit pár věcí a zajímalo by mne odkud nejlíp koupit at se vyhnu nějakým úplně shit výrobkům: jsou ty gumy mezi karbci a válcem, obě dvě mám KO,stahovací pásky všecky 4, dále bych vyměnil ventilky v karbcích at mi neteče benzín a ty gumové tesnící kroužky veškeré co jsou v karburátorech, třeba půjde koupit sada,taky těsnění vík. Zbytek se zdá být OK. díky za rady

žena mě přemlouvá at biga prodám a koupím silnici,tak po seskládání a oživení půjde možná k prodeji, pro případne zájemce. Ale je to prozatím 50/50. já bych jej rád nechal. Uvidíme
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 5 roků 11 měsíců zpět #26070

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
jistota je PartsDepot z Liberce...i dodací lhůta jde...

www.partsdepot.cz/originalni-dily/motork...91/DR800S+1991-1993/
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 5 roků 11 měsíců zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 5 roků 11 měsíců zpět #26072

  • Majklsx
  • Avatar uživatele Majklsx
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 64
  • Karma: 0
super, díky, poslední dotaz je rozdíl v karburátorech, mám SR43B a tam jsou DR800 jen do roku 93. děkuju
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 5 roků 11 měsíců zpět #26073

  • velitel
  • Avatar uživatele velitel
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Srdcem stále Bigař
  • Příspěvky: 388
  • Obdržená poděkování 14
  • Karma: 155
Ventilky jsou stejný po me skusenosti koupit u partsdepot doporučuji originál
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.170 sekund