Proč si dělat z Biga složitý stroj?Nikdy jsem nepochopil,teploměry oleje v nalévacím otvoru,mikdy semi nepodařiloza více jak dvaceti let jizdy ma Bigu seza jízdy takhle otočit abych odečetl něco u stupačky.
Big nemá ani tlakoměr oleje a vědí proč to tam není.Největší problém u Bga je mazání leveho loziska spojkové hřídele,pak chlazení pístu,ani jedno nejde měřit.Jen tlajk za čepadlem ,ale to je právě z pravého boku přesně na ráně jak toma Max,ale je tojen pro učely servisu,teda za klidu stroje.Že se tamnamontuje měřící bod a při otáčkách 3000 se měří.,Kolik tam je pod tyto otáčky se nikde nedočtete,ale je tam teměř nula a na bočním stojánku na volnoběh skoro nemaže.Tak že doporučuji spíše hlídat hladinu oleje a častou výměnu.
To hlídaní myslím i při zastávkách při dlouhých jízdách,hlavn v teple po dalnici nebo propletání se velkýmy městy