Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Spotreba 8 litru

Spotreba 8 litru 4 roků 5 měsíců zpět #27304

  • Antoci
  • Avatar uživatele Antoci
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 3
No ještě na to mrknu, ale jak těsnění do hlavy pod koleno, tak těsnění do přechodu koleno a ten ingot jsem dával origo Suzuki nové. Docela pálka. Utahoval jsem to momenťákem a po cca 400 km jsem to právě na hlavě kontroloval. Bylo to ok, ale určitě nic nezkazím, když se na to mrknu ještě jednou. Dík.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Spotreba 8 litru 4 roků 2 týdnů zpět #27496

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
jednou jsem měl taky z nenadání vysokou spotřebu a špatně to jelo zespoda,nakonec to byl kabel od cdi k jedné zapalovací cívce něco podobného jak píše Ruda že někdo zapoměl zapojit jednu cívku.Já ten problém měl ve svazku za baterkou,uhlilekj kabel u štekru.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Spotreba 8 litru 3 roků 11 měsíců zpět #27516

  • Vilík
  • Avatar uživatele Vilík
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 66
  • Obdržená poděkování 8
  • Karma: 2
Koukám, tady se s tím roztrhl pytel. Já to už letos řešil. Levá dlouhá fajfka byla divná, tak jsem zrepasoval obě cívky a dal nové fajfky a kabely. Vytrhl jsem kabely z cívek co tam jsou zalepené koupil 50cm vysokonapěťového kabelu za 16 kč zalepil a nastrčil do cívek. Kontrola cívky musí mít odpor cca 4 až 4,3kohm, když to měříš rovnou přes fajfkou, tak origo fajfka má 10kohm tak to dá ?? :pinch: s kabel cca 14 až 15kohm. jestli máte fajky NGK co jsem použil já a upravil krycí gumu u levé fajfky, tak NGK používá odpor 5kohm to je 10 až 11kohm. oprava cca za 260kč za obě. Nebo na aliku seženeš fajfku i s indučkou za 290kč.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.215 sekund