Určitě je nejlepší každej den se podívat aspoň po ránu na stav oleje.Doporučuji při dlouhém cestování provádět aspoň ob den,ale nejraději každej den celkovou kontrolu stroje,protože se tak předejde mnoha nepříjemnostem.
1.olej
2.napnutí řetězu(sekundárního) a jeho stav
3.pneumatiky(stav běhounu a patek,popřípadě tlak)
4.vizuálně kontrola šroubových spojů(Big je řádný vibrátor a někdy se stane,že během cesty se s vámi rozloučí šrouby na nosiči a v takový moment že novej je v nedohlednu)
U starších strojů není na škodu po 300km na dálnici pod plným plynem při tankování zkontrolovat přítomnost oleje v motoru.Jedná se hlavně o prvních 300km,protože většina majitelů,takto prožene Biga jednou za rok,tak že se během roku do těchto podmínek Big nedostane a tím pádem majitel-řidič ani neví jak to s tou spotřebou oleje je.
Po této kontrole už pokud nedošlo k výraznému ubytku oleje máte za prvé klid a za druhé nemusíte tak zoufale celou dovolenou hladinu oleje hlídat stačí pak ob den po ránu zkontrolovat stav oleje než si drahá polovička upraví zevnějšek,tak máte čas na technickou přejímku před dalším hltáním kilometrů.