Tady jsem zkopíroval na co jsem v minulosti postupně reagoval...
Jak to zapojuji já :
MEZIKUS S ČIDLEM ten vsadím mezi horní vývod chladiče a přírubu hadice (trubku na hadici je potřeba mírně přihnout)
KONTROLKA (používám červenou LED diodu přímo s odporem – protože má malé tělo) lze dát kamkoli kde vám vyhovuje, já ji vsazuji (vrtám) nahoru mezi budíky
2 DRÁTY S KONEKTORY – (černej) 55mm, (oranžový) 30mm , delší mínus jde od kontrolky na čidlo, kratší plus od kontrolky napojuji do svazku co je nad hlavním světlem a připojím na jeden ze dvou oranžových. Většinou ukostření nebylo potřeba ale na škodu není
Pár poznatků, jak jsem již psal čidlo je na malinko větší tlak, takže při ohřátém motoru svítí už třeba na 1600 t. otáčkách a nemusíte mít strach ani na 2000 t. (aspoň víte že nepraskla žárovka).
Čidlo ze Škodovky (pro případ, že odejde)
V každým případě závit M 10x1 (kuželový)
Na krabičce je toto :
VERNET SA.
www.vernet.fr
OS3532 3531650013425
Calorstat Lote 14 C
( Manocontact , Switch )