Ahoj vespolek,
po delší odmlce něco přihodím a je to k tématu a už mohu říci,funguje to.
Týká se to právě napínáku a jeho úpravy, resp. pružinky. Průběh byl asi takovýhle:
1) kopie původní pružinky,stejné provedení,nevhodný materiál, výdrž 700km
2) nový originál napínák,starým rozvodovým řetezem na konci limitu;výdrž 3000km
3) nechala se vyrobit pružinka dle původní, zesílený drát 1.25mm,
materiál do 300°C, pojistný návlek pro případ, že by to ruplo+nový řetez; konečný stav,dosud přes 11tis km.
Pružinku vyrobila jedna malá pružinárna a materiál je běžně nabízen jako jedna z variant. Pojistný návlek tvoří 12x1mm trubička, udržovaná v poloze další pružinkou. Viz. fotky,
rozložený napínák ,
složený napínák,
a pružinky. Ta vlevo je původní, vpravo zesílená.
Berte to prosím jako námět, ne jako zaručený recept.