Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Karburátory

karbce 9 roků 4 měsíců zpět #20876

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
oddych a končí volně na airboxu pod sedlem nikam nezapojený,je to i u 800 a vejš.
Poslední úprava: 9 roků 4 měsíců zpět od Vasek_DR.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Rado74

karbce 9 roků 4 měsíců zpět #20877

  • pohlava
  • Avatar uživatele pohlava
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Sapere aude
  • Příspěvky: 447
  • Obdržená poděkování 22
  • Karma: 58
ano, nikam nezapojovat. Doporučuju volný konec přetáhnout kusem silonky - je to totiž jediné místo, kudy se ti do karbecu dostane celá moucha B)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Rado74

karbce 9 roků 4 měsíců zpět #20879

  • Rado74
  • Avatar uživatele Rado74
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 95
  • Karma: 3
Vďaka za rady. Ešte nejaký postreh z pretesňovania karburátorov. Objednal som opravnú sadu na karburátor z Čiech, nakoľko z nich tieklo von viac ako do motora. Opravná sada na 2 karburátory cca. 60€ + poštovné. Po pretesnení, výmene uzatváracieho ventilu aj so sedlom , nastavení hladín karburátor pretekal cez vzdušníky. Rozobral som ich asi 50x a vždy ich preplavovalo. Ventil ani na jednom karburátore neuzatvorilo dostatočne a vždy do nich pomaly pritekal benzín.Dnes som kapituloval a založil som staré originál ventily a sedlá. Použil som len tie nové tesnenia, ktoré tiež bohvieako nesedia. Karburátory na prvý krát krásne držia hladiny a nepretekajú. Musel som použiť aj staré pôvodné tesnenia vaničiek, nakoľko tie nové sa po styku s benzínom tak roztiahli, že som ich kľudne mohol použiť ako tesnenie pod vaňu na moju felíciu. Tie staré sú síce už tvrdšie ale v kombinácii s gasketom držia super(aspon kým nedorazia nové). Už som sa zaprisahal, že iný ako originál diel aj keď drahší do biga nekúpim. To čo ma stálo nervov nastavenie karburátorov za to nestojí.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 4 měsíců zpět #20880

  • pohlava
  • Avatar uživatele pohlava
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Sapere aude
  • Příspěvky: 447
  • Obdržená poděkování 22
  • Karma: 58
Skoda, zes to tu pred tim vic neprocetl. Takove zkusenosti uz tu nekdo popisoval. Usetril bys nervy
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 4 měsíců zpět #20881

  • Jardas
  • Avatar uživatele Jardas
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 82
To samé jsem měl já a nakonec jsem byl u Aldyho,ten ty neorigo opravné sady vyházel,dal tam ty moje staré,seřídil a od té doby mám klid.A jak říká:do karbců jedině origo díly a je klid a má pravdu.Jsou sice jednou tak dražší ale na 100% fungují.
Jezdím stále,jezdím rád :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 4 měsíců zpět #20882

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
...si furt jen stěžujete :laugh: , mně to funguje a t2000cz - Vítkovi na 75Oce taky, jen jestli to nebude rukama :woohoo:
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 4 měsíců zpět #20883

  • Jardas
  • Avatar uživatele Jardas
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 82
To by je musel mít levý i Aldy a to je blbost ;)
Jezdím stále,jezdím rád :-)
Poslední úprava: 9 roků 4 měsíců zpět od Jardas.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 4 měsíců zpět #20884

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
...to je blbost, souhlas ;) , u Vítkovi 750 jsem taky po xxx pokusech ztrácel nerva, u levého furt přetékal nebo vůbec nedotekl benzin, ať jsem dělal cokoliv s tím plíškem, koupil novou klícku s plovákem a po třech seřízeních bylo hotovo, někdy bude na vině už stářím pokroucená a sekající se klícka a špatný úhel toho plíšku vůči ventilku-jehle.. asi.. ;)
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 4 měsíců zpět #20888

  • pohlava
  • Avatar uživatele pohlava
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Sapere aude
  • Příspěvky: 447
  • Obdržená poděkování 22
  • Karma: 58
na vině je to, že je to blbě vymyšlený.... Kdyby se pan Suzuki inspiroval panem Janečkem a udělal to jako na 639, tak je vše v pořádku. Jednoduché, kromě plováků jen kov, vyndat a vyčistit karbec je otázka 5 minut. Seřízení jsem nikdá nepotřeboval ;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 3 měsíců zpět #21062

  • Jardas
  • Avatar uživatele Jardas
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 82
Jak můžou vypadat gumové příruby ke karbcům,hned jsem je vyměnil :whistle:
3.jpg


4.jpg
Jezdím stále,jezdím rád :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 3 měsíců zpět #21074

  • dědule
  • Avatar uživatele dědule
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 5
  • Karma: 0
...tak, protože jsem nyní v důchodě tak mám nějaký ten čas volna a po třech sezónách s DR BIG 800, jsem se konečně rozhodl něco napsat do fóra. Pročetl jsem celé fórum
co se týká karburátorů. A musím říci, že je to zajímavé čtení. Tak abych přidal svou
trošku do mlýna. Po třech sezónách s bigem mám dost velké zkušeností s touto technikou, protože jsem ho rozebral do šroubku a dělal kompletní GO, včetně laku
rámu a různých dílů. Jelikož jsem dával i otevřený výfuk CREPTUS, došlo i na karburátory. Protože nikdo nevěděl, kdy byla měněna těsnění, ventilky a provedeno
jejich seřízení, tak jsem se do toho pustil sám. Po různém googlení a chytání
mouder jsem byl v rozpacích jak na to, protože tyhle dovednosti vám jen tak někdo
neřekne. Nakonec došlo k objednání těsnění, ventilků, membrán a demontáži karburátorů. Musím říci, že díly byly od WEMOTO.CZ a ne originál, kromě hl. trysek
a vzdušníků, které byly objednány WEMOTEM u výrobce. Návod, který je na WEBU na
rozebrání a vyčištění karburátorů, je pro všechny určitě jako vodítko dostačující.
Tak, jak jsem se dočetl z fóra, největší problém dělají neoriginální ventilky.
Je pravda, že je potřeba tyto součástí karburátoru nechat nějaký čas v benzinu,
ale musím konstatovat, že si nikdo nevšiml, že neoriginální ventilky mají pružinku, která je v horní části koncema přes sebe a tvoří lychoběžník, který
může na plíšku zadrhávat a ventilek tím netěsní, což byl i můj případ. Stačilo
pružinku lehce upravit, aby ventilek chodil po plíšku volně a bylo hotovo. Další
poznatek byl, že plíšky na ventilky byly zdeformovány do roviny, což je špatně.
Plíšek na straně ventilku má být mírně do V , tak aby v něm chodila pružinka
ventilku, když je rovně může se opřít o zadní hranu vedení ventilku a ventilek
nedovře. To bych tak měl k tomuto vše.
Při mém laborování s otevřeným výfukem a otevřenými filtry, jsem zatím dospěl
k velikosti hlavní trysky 137,5 a vzdušníku 47,5. Takto jede motorka zatím nejlépe
ve všech režimech. Už jsem na konci sezony nestačil doladit startování /volnoběžnou trysku/. Na jaře se chystám na seřízení a odzkoušení do Hradce
Králové. Potom dám zprávu jak to dopadlo, protože bez měření se to těžko odhaduje.
Jinak kluci bigácký hladina je hladina.

PS: Hodně super KM v letošním roce a pěkné jaro už od února.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Vasek_DR, Tombus, modrák, Masters Hammer, jason

karbce 9 roků 2 měsíců zpět #21346

  • HunterPetr
  • Avatar uživatele HunterPetr
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 24
  • Karma: 0
Mám dotaz...

Setkal se zde někdo u 800 sr43 s tím, že mu z odkalovacích výpušťáků chčije benzín, ač jsou spodky zašroubovaný?
Měl jsem to rozdělané, profouknuté, vyčištěné, šroubky nový, závit nestržený...
Poslední úprava: 9 roků 2 měsíců zpět od HunterPetr.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 2 měsíců zpět #21347

  • Jardas
  • Avatar uživatele Jardas
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 82
Špatně ti sedí ventilky.Poklepej např.obráceným šroubovákem vanicky.
Jezdím stále,jezdím rád :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 2 měsíců zpět #21348

  • HunterPetr
  • Avatar uživatele HunterPetr
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 24
  • Karma: 0
Jardas napsal:
Špatně ti sedí ventilky.Poklepej např.obráceným šroubovákem vanicky.
díky za rychlou reakci... ventilky jsem měl taky venku, nezdály se být nikterak opotřebený, mužou být teda taky už na výměnu, nebo to tam opravdu jen špatně sedí...?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 2 měsíců zpět #21349

  • Jardas
  • Avatar uživatele Jardas
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 82
Jestli nemáš ty gumové špičky na ventilcícíh nějak vymačkané,tak je tam nech.
Jezdím stále,jezdím rád :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.465 sekund