Ahoj.
Tak snad se blýská na lepší časy. Jedná se o díru v přechodu kolem 2000 - 2500 otáček, téma, které jsme tady nedávno probírali.
Karb vyčištěn ultrazvukem, výměněno skoro všechno za origo (membrány, jehly a jejich trubky s dírama, plováky a ventilky, gumy na jehly sytiče, komplet všechna těsnění, téčka. Hladiny makaly jak mají, bohatost směsi pravý 1,5 a levý 1 a 3/4 otáčky. Synchronizace klapek OK. Šoupata nejsou vydřěná. Nové svíčky a vzduchový filtr HF. Výsledek nula. Depka za opravdu hodně peněz. Jinak perfektní studené starty, volnoběh nádhera. Jediné, co se zlepšilo, že to nechcípalo, když jsem vrknul plynem za studena do sytiče. To zmizelo. Ale za jizdy díra okolo 2000 - 2500 ot. Potom se to urvalo a jak začly dávat jehly vrchem, tak to jelo jako z praku. po zavření plynu to mělo snahu brblat do výfuku. Takže opět rutina, karbec ven a teď co ? Jediné, co jsem neměl venku byly volnoběžné trysky, protože už se na nich nekdo podepsal a byly žvejklé a vzduchové trysky v hrdle karbce od sání. Tam to bylo obdobné, žvejklá drážka na šroubovák. Volnoběžné evidentně průchozí. Vzduchové taky až na jednu. Chybka, kterou jsem zanedbal, ale nikde jsem nečetl, že by to nekdo vyndaval. Vlákno z cyklolanka nešlo prostrčit. Byla to ta levá s menší dírou myslím že dává vzduch pod jehlu. Tak šly ven a po vyčištění to teda konečně začalo fungovat jak má. Byl tam docela humus z vnitřní strany, tryska má na svém konci vnitřní kužel do kterého ústí otvor od sání, takže se to má v čem hromadit. Ještě jsem řešil po poradě s Tomem netěsnost v airboxu, cca 2 mm na výšku a 2-3 cm na šířku. Zalepeno silikonem. Tudy to asi dlouhodobě dostávalo příděl prachu.
Takže to jen tak ''krátce'' o tomhle problému. Třebas to někomu do budoucna pomůže. Tak se klucí mějte dobře a ještě jednou velké poděkování, hlavně před nastoupenou jednotkou Tombusovi za jeho ochotu a čas. Čuz Antoci
......Jen pro zasmání - dnes natěšen jsem to po včerejšku znovu navrčel, těšil jsem se, jak se to na sytič rozeběhne a šlo to zas jak lemra. Tak jsem s tím chvíli zápolil a potom mi to došlo. Včera jsem ještě koukal po najetých 60 km na barvu svíčky, byla dobrá, ale já kokot nenasadil fajfku. Šlo to na jednu svíci. Takže to jelo zase jen vršek. Poučení pro mě, ale já už asi jinej nebudu.