Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Karburátory

Karburátory 4 roků 1 měsíc zpět #27449

  • Křížala
  • Avatar uživatele Křížala
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Zdravim všechny.Nevíte někdo kde se dají objednat O kroužky co jsou v karburatoru na vodítkách ? volal jsem na partsdepot a tam byli drobet mimo . Popravdě ani nevím jestli ty gumový O kroužky mají byt placatý nebo kulatý . Přidávám foto kde maji ty O kroužky být .
IMG_20200131_185016.jpg
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 4 roků 1 měsíc zpět #27450

  • Aldy
  • Avatar uživatele Aldy
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • (nerad píšu:-)
  • Příspěvky: 283
  • Obdržená poděkování 12
  • Karma: 62
Klasika O-kroužek, jde tam dát 13,5(13) x 1,5 označ. FPM 80
ALDY z Turecka
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Křížala

Karburátory 4 roků 1 měsíc zpět #27451

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
No nedivím se, že v Partsdepot jsou mimo, na nákresech karburátorů není to vodítko šoupěte nijak rozkresleno do podrobna a O-kroužek tam není vůbec. :unsure:
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 4 roků 1 měsíc zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Křížala

Karburátory 4 roků 1 měsíc zpět #27452

  • Láslo
  • Avatar uživatele Láslo
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Na moje ledviny nikdo nečeká
  • Příspěvky: 288
  • Obdržená poděkování 14
  • Karma: 2
Je dost možný že se to dodává pouze komplet i s vodítkem. Rozměry ti napsal Aldy. Koupil bych dle rozměru s tím, aby byl vhodný pro benzín. A poslední možnost je tady partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Ap...50+1997-2000/357550/ stejnej karbec, položka 13, jen nepisou dostupnost. Takže spíš opět na telefon, ale už máš číslo dílu.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Křížala

Karburátory 4 roků 1 měsíc zpět #27453

  • Béďa
  • Avatar uživatele Béďa
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • DR BIG 800, XT660Z Ténére, . . R 1200 GSA
  • Příspěvky: 910
  • Obdržená poděkování 34
  • Karma: 154
Zajdu koupit okrouzek jak ti psal Aldy.. Na partsdepot to bude to same akorat neskutečně drazsi...jinak FPM80 je to samé jako Viton... Jen jine označení.. Je to 100℅ odolné benzínu a jiným ropným produktům kromě bionafty... Delam to tak už léta..v technických odvětvích se to používá běžné jen výrobci motorek a aut si na tom zakládají jak je to origo okrouzek za 100 za kus a přitom tam kde dělají profesionální těsnění (koupis ho i v dobre prodejne lozisek SKF) ti ho prodaji za 5 korun... B)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Křížala

Karburátory 4 roků 1 měsíc zpět #27454

  • Křížala
  • Avatar uživatele Křížala
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Moc díky za radu , neměl jsem poňeti ani jaky rozměr . Zkusím se optat u nás v bývalé rubeně
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 4 roků 1 měsíc zpět #27456

  • Antoci
  • Avatar uživatele Antoci
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 3
Ahoj. Teď jsem se s tím taky potýkal.Rozměry a materiál souhlasí, co píše Aldy a Béďa. Materiál Viton, odolnost na phm a teplo. Cena 4 ks plováková klec a 4 ks ventilek vyšly na 68 Kč (Techseal - Černokostelecká Praha ), bohužel "O" kroužek, který je na šroubech bohatosti směsi bylo v takovém stavu, že jsem to pro jistotu objednal v Partsdepotu, jeden "O" kroužek 93 Kč. Samozřejmě jsem se tam před tím, než jsem tady na fóru zjistil rozměr, pídil po "O" kroužku pod vodítko šoupěte a po vodítku samotném, protože v katalogu není ani jedno, pouze šoupě s membránou a přesně... vůbec jsem jim nedokázal vysvětlit, co myslím vodítkem šoupěte, protože to prostě na nákresu nebylo pořádně vidět. Źe tam je "O" kroužek, to už nevěděl vůbec, která bije.Ale na druhou stranu, mají tam toho tolik, že si všechno pamatovat nemohou a zkušennosti s nima mám jen dobré. Ten "O" kroužek na šroub bohatosti směsi je pouze v katalogu ND pro 750tku. Jinak už to nikde jinde nemám. Kroužek má katalogové číslo 1329529900 - (93 Kč s DPH :-)) V tom Techsealu jsem koupil zase 4 z Vitonu za asi 25 korun.Ještě, že tady máme možnost si ty informace o rozměrech apod. předat. Tak ať se daří. Ahoj
Poslední úprava: 4 roků 1 měsíc zpět od Antoci.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 4 roků 1 měsíc zpět #27458

  • Křížala
  • Avatar uživatele Křížala
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Tak jak jste mě poradili se i stalo.Zašel jsem u nás do podnikové prodejny bývalé Rubeny a ty O kroužky bez problémů zakoupil. Větší na vodítko šoupěte kus za 4,80kc a ty menší viz foto kus za 2,40kc. Ještě jednou díky za radu. Hned jsem si jich koupil pár navíc ;)
Přílohy:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 4 roků 2 týdnů zpět #27479

  • Antoci
  • Avatar uživatele Antoci
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 3
Ahoj.
Tak snad se blýská na lepší časy. Jedná se o díru v přechodu kolem 2000 - 2500 otáček, téma, které jsme tady nedávno probírali.
Karb vyčištěn ultrazvukem, výměněno skoro všechno za origo (membrány, jehly a jejich trubky s dírama, plováky a ventilky, gumy na jehly sytiče, komplet všechna těsnění, téčka. Hladiny makaly jak mají, bohatost směsi pravý 1,5 a levý 1 a 3/4 otáčky. Synchronizace klapek OK. Šoupata nejsou vydřěná. Nové svíčky a vzduchový filtr HF. Výsledek nula. Depka za opravdu hodně peněz. Jinak perfektní studené starty, volnoběh nádhera. Jediné, co se zlepšilo, že to nechcípalo, když jsem vrknul plynem za studena do sytiče. To zmizelo. Ale za jizdy díra okolo 2000 - 2500 ot. Potom se to urvalo a jak začly dávat jehly vrchem, tak to jelo jako z praku. po zavření plynu to mělo snahu brblat do výfuku. Takže opět rutina, karbec ven a teď co ? Jediné, co jsem neměl venku byly volnoběžné trysky, protože už se na nich nekdo podepsal a byly žvejklé a vzduchové trysky v hrdle karbce od sání. Tam to bylo obdobné, žvejklá drážka na šroubovák. Volnoběžné evidentně průchozí. Vzduchové taky až na jednu. Chybka, kterou jsem zanedbal, ale nikde jsem nečetl, že by to nekdo vyndaval. Vlákno z cyklolanka nešlo prostrčit. Byla to ta levá s menší dírou myslím že dává vzduch pod jehlu. Tak šly ven a po vyčištění to teda konečně začalo fungovat jak má. Byl tam docela humus z vnitřní strany, tryska má na svém konci vnitřní kužel do kterého ústí otvor od sání, takže se to má v čem hromadit. Ještě jsem řešil po poradě s Tomem netěsnost v airboxu, cca 2 mm na výšku a 2-3 cm na šířku. Zalepeno silikonem. Tudy to asi dlouhodobě dostávalo příděl prachu.
Takže to jen tak ''krátce'' o tomhle problému. Třebas to někomu do budoucna pomůže. Tak se klucí mějte dobře a ještě jednou velké poděkování, hlavně před nastoupenou jednotkou Tombusovi za jeho ochotu a čas. Čuz Antoci
......Jen pro zasmání - dnes natěšen jsem to po včerejšku znovu navrčel, těšil jsem se, jak se to na sytič rozeběhne a šlo to zas jak lemra. Tak jsem s tím chvíli zápolil a potom mi to došlo. Včera jsem ještě koukal po najetých 60 km na barvu svíčky, byla dobrá, ale já kokot nenasadil fajfku. Šlo to na jednu svíci. Takže to jelo zase jen vršek. Poučení pro mě, ale já už asi jinej nebudu. :)
Přílohy:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 4 roků 1 týden zpět #27486

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
S trpělivostí dojdeš nejdál a tu máš, proto jsi došel k závěru, kdy už fakt se nebylo čeho chytit, když ty karbce byly jak z fabriky :cheer:
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Antoci

karbce 2 roků 11 měsíců zpět #27730

  • prilba
  • Avatar uživatele prilba
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 2
  • Karma: 0
HunterPetr napsal:
Mám dotaz...

Setkal se zde někdo u 800 sr43 s tím, že mu z odkalovacích výpušťáků chčije benzín, ač jsou spodky zašroubovaný?
Měl jsem to rozdělané, profouknuté, vyčištěné, šroubky nový, závit nestržený...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 2 roků 11 měsíců zpět #27731

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Pokud dobře rozumím, teče Ti palivo do odkalovacícu hadiček karburátorů i když máš šroubky zatažené? Inu, čeká Tě běžná věc, máš vysoké hladiny v plovákových komorách nebo neuzavírají ventilky a stále se dopouští palivo, které tou mosaznou trubičkou je vedeno ven z karbců nezávisle, zda jsou šroubky utažené či ne...Takže najdi si tu dlouze popisované seřízení hladin karburátorů a výměny uzavíracích ventilků plovákovek... ;)
suzuki-dr-big-750.wz.cz/mikuniBST33.php (seřízení je na konci, je stejné jako u 750ky...)
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 2 roků 11 měsíců zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 2 roků 11 měsíců zpět #27732

  • Gek
  • Avatar uživatele Gek
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Srdcem stále Bigař.
  • Příspěvky: 1931
  • Obdržená poděkování 64
  • Karma: 182
Tohle se mi stalo, když zůstaly karburátory přes zimu vypuštěné. Seschly se gumičky - ventilky, a bylo po ptákách. Pak už jsem je nikdy prázdné nenechal.
Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici. :o)
A pamatujte !!! Festina lente !!!
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 2 roků 11 měsíců zpět #27734

  • Antoci
  • Avatar uživatele Antoci
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 3
Stejná zkušenost. Dělal jsem motor, karbce jsem ulozil a než jsem to smontoval, cca měsíc, tak co bylo uvnitř gumové, tak zteřelo, ztvrdlo a bylo vymalováno.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 2 roků 9 měsíců zpět #27771

  • Antoci
  • Avatar uživatele Antoci
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 3
Ahoj.
Jen malý technický detail. Měl jsem venku karbce a kontroloval jsem obě příruby na hlavě. Vše v pohodě, akorát jsem je tam dal zpátky podle fotky, která je tady v odkazu "Radkovi stránky -údržba -rozborka karburátoru" tam se praví:
POZOR - při zpětné montáži přírub na jejich správnou orientaci. Pokud je pootočíte změní se rozteč mezi vstupními otvory, a karburátory nepůjdou nasadit !! Značky ve tvaru trojúhelníčku tam Radek má obě dole !! Karbce jsem sice nasadil, ale potom jsem koukal na fotky, které jsem si pořizoval, když jsem před dvěma roky měnil šponovák a oba řetízky a tam jsem měl na pravém značku dole a na levém nahoře. A teď dilema, co je teda správně. Dneska mi to vysvětlil Ruda , ještě jednou díky Rudo! Správná pozice je levá příruba značka nahoře, pravá značka dole. Když se sundají příruby, tak na nálitcích jsou i výstupky, které značí kam dát značku na přírubě. Tak to jen aby to někdo neudělal jako já. Tak se mějte. Ahoj Antoci
Přílohy:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Vasek_DR
Vygenerováno za 0.519 sekund