S KTM domů nesmim, to bych letěla hned za ní
Dnes se snad svezu na velkém Bigovi, tak dám vědět. U GSa mě štve i to těžiště nízko, že si ho člověk prostě tak nepovodí. Na dovolenou mám dva čtyřicetilitrové duralové kufry, lodní vak a asi povezeme i sadu pneu. S takhle zatíženou motorkou to bude porod i tak. Mé obavy z 19ky kola nejsou neopodstatnělé, jízda v bahnité koleji jde s malým tlustým balonem fakt blbě. Letos už se toho v terénu právě tolik nebojim, páč poctivě trénuju enduro na trati s Pragou a stačilo mi pak přesednout na BMW a projet kus šotoliny a už jsem byla rozladěná. Nevím si taky rady s vidlicema, když je tam viskozita doporučená výrobcem, jde to snadno na dorazy a je to jako žvejkačka, když jsme tam dali tužší olej, nedalo se s tím jet jinde než na silnici. S BMW jsem jinak celkem spokojená, pokud člověk zrovna nedělá servis a nezjišťuje, co všechno je na téhle motorce tak přitrouble udělaný, jen aby se ušetřil Pfenig. Minulý rok jsem na něm najela přes 20 tisíc bez problému a s nízkou spotřebou. Rusko s ním asi projedu taky, když se dá celej svět projet na R1, ale myslím si, že si tu motorku tolik neužiju. Celej problém začal v momentě, kdy jsem se, sic jako spolujezdec, svezla na Bigovi a zjistila jsem, že ta motoka nemá takové vibrace, jede jak po másle a zatáčky s nerovnostma ji nerozhodí. Že je to úplně jiná liga. Udělalo se mi blbě z toho, že v současné době už nikdo nic takovýho nevyrábí. Že doba poctivých motorek je dávno pryč a kdyby to šlo, budou se vyrábět i plastové ojnice a písty. Mám splín z nových inteligentních motorek, kterým při sebemenší závadě svítí kontrolka návštěvy autorizovaného servisu. Snad se nám podaří zavítat na ten váš sraz. Ale to už bude bezpředmětný, páč zhruba tou dobou chceme jet. Ono jde stejně spíš o to, abych v sobě racionálně zlomila touhu po téhle skvělé motorce. Halt jsem křehké stvoření a to už nezměním, některé slasti si musím odpustit