Nějaký čas jsem se pohyboval na stránkách o Varanovi,takže vím o co jde v rozdílech mezi modelama, i pár diskuzí proběhlo na srazech.
To co bych dal jako hlavní klady nového modelu je
stříkačka(spotřeba) a šestý rychl. stupeň.
Jak jsem psal výše,je to jedno z dalších moto,který
si chci pořídit k Bigovi.
Jinak to GSX je král velkoobjemových naháčů(srovnáváno v testu CB1200,XJR1300,GSX1400),
který má na zadním kole královských 125Nm v seriovém
provedení,přitom s lehkou rukou při delším cestování spotřeba 5,5l/100km.Ani nevím proč tam dávaj první tři rychlosti a otáčkoměr:cheer:
Můj dojem z tohoto motocyklu je uchvacující,ode
mně dostal přezdívku elektromobil(auto na dvou
kolech).
Ale ten problém s celkovou ochranou+výškou posezu
mě zase nakopnul k cestovním endurům jako je Big.
Jinak názor co se týká GS,které má můj zámožnější soused a občas mu ho opečovávám malým servisem,při kterém se trošku projedu Především je to motorka určitě dobře z konstruovaná,s dobrou výdrží,ale ten
hroznej design(asi jsem moc mladej a potřebuji dospět abych se v tom shlédnul)
Nadále nedokonlá celková ochrana,hlavně při dešti,
náročnější servis,když se dělá kardan tak to stojí zato.Raději budu měnit neustále řetězovku a mazat řetěz.Nakonec cena náhr. dílů.
Važme si biga a jeho předností,sice to není žádnej mladík,ale dokáže udělat kus poctívé práce s velkou radostí