Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: Proč jsem od Bigu odešel nebo proč jsem se vrátil.

Proč jsem od Bigu odešel nebo proč jsem se vrátil. 14 roků 3 měsíců zpět #7051

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
Zde jsem si dovolil otevřít téma ,kde by jste mohli napsat své zkušenosti s jinými motocykly,popřípadě porovnat Vaše subjektivní názory co Vás vedlo odejít od Biga nebo se k Bigu vrátit.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Proč jsem od Bigu odešel nebo proč jsem se vrátil. 14 roků 3 měsíců zpět #7052

  • Gek
  • Avatar uživatele Gek
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Srdcem stále Bigař.
  • Příspěvky: 1931
  • Obdržená poděkování 64
  • Karma: 182
Výborně. Zrovna jsem takové téma šel udělat. Dík.

Já Bigouše mám rád. A stále budu mít. Přinels mi spoustu výborných kamarádů, a procestoval jsem s ním Čechy a Slovensko. Ale jak stárnu a nic krom gaučingu a žraní nedělám ( nepočítám, když mi prdne v kouli a týden skáču přes švihadlo, než mě to zase přejde) začal jsem mít zdravotní problémy. Konkrétně kyčle. Po velkých skutrech jsem pokukoval už delší dobu. Zajímali mě a líbili se. Na Slovenském srazu Motoride jsem se poprvé na takovém svezl. A tak jsem Bigouška prodal a koupil si Kymco.
Ale Bigy a lidi kolem mám stále rád.
Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici. :o)
A pamatujte !!! Festina lente !!!
Poslední úprava: 14 roků 3 měsíců zpět od Gek.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Proč jsem od Bigu odešel nebo proč jsem se vrátil. 14 roků 3 měsíců zpět #7053

  • Šlerin
  • Avatar uživatele Šlerin
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • BIG-srdeční záležitost
  • Příspěvky: 361
  • Obdržená poděkování 14
  • Karma: 159
Zdarec já jsem začínal asi jako většina znás na jawě a pak to pokračovalo.Měl jsem pár silničních motorek, pak jsem ozkoušel Biga 750 a od té doby jsem se do něho zbláznil následeval nucenej prodej. Přišla pauza dlouho nic následoval big 800, jsem prostě endurista.Bohužel přišel opět prodej a dlouho nic.Letos jsem to už nemohl vydržet a koupil jsem zase Biga páč nic jiného nechci.Je to proště úžasný super stroj jeto DR-BIg.:) Velký kluci musí mít velké motorky. pa
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Proč jsem od Bigu odešel nebo proč jsem se vrátil. 14 roků 3 měsíců zpět #7054

  • black333
  • Avatar uživatele black333
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 150
  • Karma: 4
Ja sa chystam Biga zmeniť iba ak sa najde kupca.Potom budem zrovnavať ale.Pred tym som chcel V-Stroma 1000 alebo Varana 1000.No časi sa zmenili a už dlho hladam a pozeram po BMWr 1150GSA,podmienka len do roku vyroby 2003.Ak sa nepdari tak Varadero ale ročniky 04-06.No,uprednostnim Bawo.Už som pisal aj dedochovi,ten Bawo predal ale mam pocit že mal 1100GS-ko.Teren nepouživam,takže uvidim a určite dam vedieť.No ako som pisal,len ak sa Big preda ak nie,ostavam pri nom a určite nebudem banovať.Tod Vsjo;)
Perfektna tema na ktoru sa tešim,VASEK DR,super.:) ;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Proč jsem od Bigu odešel nebo proč jsem se vrátil. 14 roků 3 měsíců zpět #7056

  • LadaBolech
  • Avatar uživatele LadaBolech
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 114
  • Karma: 2
Slezl jsem ze silničky na Biga a propadl jsem mu. Po pěti letech neustálého cpaní peněz do oprav jsem se rozhodl biga dát protiúčtem za nového Bandita 650 S. Dva roky v sedle tohodle stroje jsem jen tiše záviděl těm, co drtí šotolinu a vzpomínal jaké bylo nebát se polí a lesů. Kopil jsem málo jetou uloženku a čeká mě už osmá sezóna v sedle 800 a nebude poslední (doufám)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Proč jsem od Bigu odešel nebo proč jsem se vrátil. 14 roků 3 měsíců zpět #7057

  • marty.big
  • Avatar uživatele marty.big
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 51
  • Karma: 0
Po 4 různých strojích jsem se zamiloval do kamarádový 750 a tu jsem pak koupil.Ale byl jsem mladej a lákaly mě silniční motorky a rychlost,tak jsem dvě vyzkoušel a zjistil jsem, že nejni nad něco univerzálního a méně finančně náročného jako je endurko a tak volba byla jasná.V ceně cca 80 tis sehnat jiný univerzální stroj s velkou nádrží,plexisklem a hlavně obrovským charismem prostě nešlo.Takže opět padla volba na bigouška.Tohle bude naše 4 sezona.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Proč jsem od Bigu odešel nebo proč jsem se vrátil. 14 roků 3 měsíců zpět #7058

  • Prema
  • Avatar uživatele Prema
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 22
  • Karma: 165
Proč jsem od BIGa odešel:
odešel, ale nezatratil a neudělám to ani když už ho nemám. Souhlasím s Gekem, BIG mi přinesl kamarády, spoustu zážitku, povozil mě v Čechách i v cizině a vždycky mě dovezl domů. Na druhou stranu jsem se na něm i trochu potrápil třeba s převodovkou a polámaným kolečkem. Nic méně důvod kvůli kterému jsem se rozhodl pro jiný stroj jsem již popisoval v jiném tématu. Prostě mám občas chuť zkusit něco nového.

Nebo proč jsem se vrátil:
nevrátil a dokud na tom nebudu tak dobře, abych ho mohl mít "na památku" jako druhou motorku, nebo naopak tak špatně, a to nemyslím ve zlém, že na jiný stroj mít nebudu, tak nevrátím.
Jak jsem psal včera a později smazal ve špatném tématu, nemůžu srovnávat BIGa s Varaderem. Jestli jsem dobře pochopil Šroubkův včerejší příspěvek o vyšších provozních nákladech Varadera proti BIGu, tak já mám zkušenost právě opačnou. Možná je to rozdílem mezi Šroubkem popsanou starší a mou PGM-FI. Ale srovnávat BIGa a Varadero to opravdu moc nejde. V první řadě je každý určen pro jiný styl jízdy.

Měl jsem a mám možnost vyzkoušet oba a věřte mi, že nejen po celodení jízdě a etapě dlouhé bez mála 1000 Km je velmi dobře poznat kam je který určen. Jezdit se dá na čemkoliv, ale já rád jezdím po silnici :laugh: ,větší dálky, svižnějším tempem a pohodlně.
Na druhou stranu s Varaderem já nepojedu do terénu, do kterého se někteří z vás vydají s Bigem.

Takže závěrem, každý ať jezdí na čem se mu líbí a je to. Proto těch motorek dělají tolik :laugh:
Kdo jednou přísahal lásku dvěma kolům, neváhá podělit se s nimi o nejlepší léta svého života.
Poslední úprava: 14 roků 3 měsíců zpět od Prema.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Proč jsem od Bigu odešel nebo proč jsem se vrátil. 14 roků 3 měsíců zpět #7059

  • Prema
  • Avatar uživatele Prema
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 22
  • Karma: 165
To Black: Chtěl jsem GS a možná ještě chci, ale za ty peníze si ho můžou nechat :(

Byl jsem kdysi na "Varadero" akci. Tak jako sem chodí a na srazy jezdí BIGařský přeběhlíci jako třeba já, tak tam byli taky. Jenže z Varadera se často přebíhá právě na GS.

Do prvních pěti piv jednoho týpka, bylo GS bez chyby, nejlepší hadry byly modrý s vrtulkou, a jediný správně fungující doplňky byly Touratech. Jak "zábava" pokračovala a piva se pilo víc, už to nebylo tak jednoznačný.
Ve finále jinej přiznává, že Varadero mělo lepší ochranu proti větru i než štítek od Touratechu, mokrý nohy při jízdě v dešti na něm nemáš a nemusíš proti tomu kupovat speciální chránící plechy od výše zmíněné firmy, při sesmeknutí nohy ze stupačky se nemáš o co praštit, takže ušetříš za chrániče holení a to si zdaleka nepamatuji všechny "přednosti" této motocestovatelské ikony ;)
Takže jak jsem psal na začátku mít peněz na rozhazování, rád bych ho vyzkoušel. To ale naštěstí nemám, takže do další sezony spokojeně na Varaderu :)
Kdo jednou přísahal lásku dvěma kolům, neváhá podělit se s nimi o nejlepší léta svého života.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Proč jsem od Bigu odešel nebo proč jsem se vrátil. 14 roků 3 měsíců zpět #7062

  • black333
  • Avatar uživatele black333
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 150
  • Karma: 4
PREMA-no ja nechcem obyčajne GS-ko ale GSA.To je podmienka.Chcem model do r.v 02 proste aby to nemalo posilovač a dve sviečky na valec.Aj ked sa toto preberalo na BMW strankach,robi to problem hlavne v terene,ked kdesi zapadneš a zdochne ti motor a držiš brzdu,šťavi to strašne baterku,no ja po terene nechodim a ani ma to nelaka,nanajviš šutolini a polne cesty.Varadero som nezatratil ako V-Stroma.Varadero by som bral tiež ak nebude GSA.No ako si pisal,pri tych cenach je to velmi zle,teda pre mna.To čo dam za 2002-ku GSA-čko mam pomali 2006 Varadero a tiež vo vybave.No a dalšia podmienka,jedine vtedy ak sa Big preda.Ak sa nepreda,Big ostava ale ako som pisal nebudem banovať.Nezhanam silou mocou druhu motorku,len obzeram a čakam.Môže sa totiž stať,že ak tuto sezonu budem znovu na Bigov,chystam sa prejsť Cechy,tak si ho tak zamilujem,že všetky tvrdenia o predaji Biga budu v tom momente zatratene.Z Bigom som chodil len po Slovensku ale nikdy nie na celych sedem dni.Takže si počkam.Ak sa preda,preda sa a ak nie,sezona bude na Bigovi.Okrem toho ak by som ho potreboval predať,predaval by som ho za velmi nizku cenu až sa ho zbavim.No ale to neni môj pripad.Takže TOD VSJO;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Proč jsem od Bigu odešel nebo proč jsem se vrátil. 14 roků 3 měsíců zpět #7063

  • Prema
  • Avatar uživatele Prema
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 22
  • Karma: 165
To Black: jasně že "Adventůra" ;) O obyčejným nemá cenu psát , to se s Varaderem nedá srovnat a byl by to krok zpátky :P :side: Zajímací je leda Adv. :side:
Kdo jednou přísahal lásku dvěma kolům, neváhá podělit se s nimi o nejlepší léta svého života.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Proč jsem od Bigu odešel nebo proč jsem se vrátil. 14 roků 3 měsíců zpět #7066

  • DědekDR800
  • Avatar uživatele DědekDR800
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Příspěvky: 303
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 50
Tak moje začátky byly na Taiwanský 125tce,ta byla super.Za dva roky se nic neřešilo,jen kontrola ventilů,oleje,spotřebák.Pak jsem začal koukat po větší a s tou jsem si akorát nasral do bot,byl to Bawec F 650.Odjezdil jsem na ní rok a byl jsem rád,že jsem to přežil:side: ... No a přišlo na řadu rozhodování co dál.Bohužel mě tísnil limit ceny a výkonu v TP.Na netu jsem už delší dobu pohlížel po Bigu v plný palbě a říkal si proč to nezkusit.Koupě nelituju,ale poslední dobou přicházím na to,že tak velká motorka je pro mne zbytečnost a rád bych přesedlal na něco menšího,protože už nemám skoro s kým jezdit:silly:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Proč jsem od Bigu odešel nebo proč jsem se vrátil. 14 roků 3 měsíců zpět #7072

  • Šroubek
  • Avatar uživatele Šroubek
Po mé první japonské motorce,kterou se stala v 18letech KLR 600 následoval první Dr800BIG,kerý mě učaroval,jenom že jsem chtěl porovnat kvalitově i jiné stroje tak jsem se dal cestou průzkumu ,kdy jsem asi tak během patnácti let vyzkoušel,xl 600,
NX 650,GSF 600,Husqvarnu 250,Varadero 125,XTZ 750,
Buldog 1100,GS650F,XL1000V,GSX 1400 i přezto jsem
si minulý rok v listopadu našel cestu zpět k Bigovi.

Jedna z hlavních věcí co mně k tomu vedlo,že jsem stále endurista a potřřebuju mít vysoký vzpřímený posez,big je stále universální stroj,který má zkloubený nejvíce kladných prvků pro enduristu cestovatele(jako jsem já,takový stroj se v dnešní
době těžko hledá), aspoň tak to vidím.
Hlavně co se týká provozu stroje z předchozích
let(když se koupí dobrý kousek),jenom běžný spotřebák a servis.
Srovnávání ,jak jsem nakousnul omylem v jiném tématu s Varaderem XL1000V r.v.99 to jsem přímo nechtěl(možná to tak vyznělo),jsou to tecnologicky
uplně odlišný stroje sic se řadí do stejné kategorie cestovních endur ,ale jejich samotný vývoj se datuje uplně do jiného období.Jen jsem se chtěl podělit o mou zkušenost s velkým cestovním strojem.
Přémo,každopádně už vím po pár konzultací s majitely PGM-FI,že jednou tento stroj chci mít doma jako druhýho cestovatele,ve srovnání novodobých cestovních endur to je pro mě číslo jedna:)Uplně se ztotožnuji s nevýhodama GS,měl jsem možnost nějaký ten kilometr se povozit.

Nakonec v mejch 33letech je BIG pro mě nostalgická srdcovka a doufám,že mě to dlouho vydrží.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Proč jsem od Bigu odešel nebo proč jsem se vrátil. 14 roků 3 měsíců zpět #7073

  • Prema
  • Avatar uživatele Prema
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 22
  • Karma: 165
To Šroubek: ta stříkačka je fakt rozdíl, poznali jsme to v porovnání s Kráťovo karburátorovou verzí na poslední loňské cestě (viz odkaz na fotky v jiném tématu).
Jak jsi byl spokojenej s tou "čtrnáctkou" ? Já měl před Varaderem XJR1300SP, to je dost podobný ;)
Krásný svezení, výkon, krouťák, ale na cestování to bylo moc odkrytý. Nic méně se s tím dají krásně prohánět "střelci na silničkách", ale to s Varaderem taky, moc se u toho bavím :)
Tu zkušenost s GS Ti závidím. taky bych to rád zkusil. Ale to chce na dýl a dostat se na silnice který jezdíš každý den, jinak to člověk pořádně neporovná.
Kdo jednou přísahal lásku dvěma kolům, neváhá podělit se s nimi o nejlepší léta svého života.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Proč jsem od Bigu odešel nebo proč jsem se vrátil. 14 roků 3 měsíců zpět #7090

  • Šroubek
  • Avatar uživatele Šroubek
Nějaký čas jsem se pohyboval na stránkách o Varanovi,takže vím o co jde v rozdílech mezi modelama, i pár diskuzí proběhlo na srazech.
To co bych dal jako hlavní klady nového modelu je
stříkačka(spotřeba) a šestý rychl. stupeň.
Jak jsem psal výše,je to jedno z dalších moto,který
si chci pořídit k Bigovi.
Jinak to GSX je král velkoobjemových naháčů(srovnáváno v testu CB1200,XJR1300,GSX1400),
který má na zadním kole královských 125Nm v seriovém
provedení,přitom s lehkou rukou při delším cestování spotřeba 5,5l/100km.Ani nevím proč tam dávaj první tři rychlosti a otáčkoměr:cheer:
Můj dojem z tohoto motocyklu je uchvacující,ode
mně dostal přezdívku elektromobil(auto na dvou
kolech).
Ale ten problém s celkovou ochranou+výškou posezu
mě zase nakopnul k cestovním endurům jako je Big.

Jinak názor co se týká GS,které má můj zámožnější soused a občas mu ho opečovávám malým servisem,při kterém se trošku projedu Především je to motorka určitě dobře z konstruovaná,s dobrou výdrží,ale ten
hroznej design(asi jsem moc mladej a potřebuji dospět abych se v tom shlédnul)B)
Nadále nedokonlá celková ochrana,hlavně při dešti,
náročnější servis,když se dělá kardan tak to stojí zato.Raději budu měnit neustále řetězovku a mazat řetěz.Nakonec cena náhr. dílů.
Važme si biga a jeho předností,sice to není žádnej mladík,ale dokáže udělat kus poctívé práce s velkou radostí:) B)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Proč jsem od Bigu odešel nebo proč jsem se vrátil. 14 roků 3 měsíců zpět #7108

  • Fík
  • Avatar uživatele Fík
Za to, že jsem začínal na Bigovi může zejména Gek a ostatní příjemní lidé na srazu ve Dvorcích.
Před koupí motorky mě o všem informovali a Gek mi jí i po zakoupení dal motoricky dohromady.
S Bigem jsem strávili nějaký čas, ale nakonec jsme se poohlýdnul po jiné motorce se zobákem ;) BIG však zůstává v srdíčku neb jsem se na něm hodně vyřádil.

Fík
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.193 sekund