na lelé straně máš rozpěrnou trubičku,která má osazení po kterém těsní břit simeringu.
Jinač než tím osazením do simeringu tam dát nejde.
Vložím tuto rozpěrku do simeringu a na hruhé straně osou tlačím skrz vidlici ,pak příjde pohon rychloměru,hmed navazuje náboj kola a na druhé straně projde osa skrz tu již danou rozpěrku do vidlice,kde ji zašroubuješ nadoraz a na pravé straně zajistíš imbusem.Ta rozpěrka se tam špatně dává,když už máš nasazené kolo na ose a pak zistíš,že ti mezi tím vypadla.
U náhonu je potřeba sledovat jeho aretaci o vidlici,dáš li ho špatně později utrhneš náhon.
Jinač by neměl být problém.
Horší to je u zadního kola,tam ztrátou rozpěrného pouzdra příjdeš o ložisko rozety.Můj případ z neodborné montáže zadního kola před 12lety v servisu.Stálo mě to nové ložisko a pouzdro,které jsem musel koupit ve Francií.
Od té doby montáž kol dělám výlučně sám.