Hlavně mějte obložení které patří k tomu kterému kotouči.
Měńte za včas kapalinu 1x za dva roky.
Dobře odvzdušníno,páčka musí brát v první čtvrtině své dráhy a pak musí být"tvrdá" né že při plném zabrždění pruží atd.
Panceřovkou nic nezkazíte,ale určitě Vám to brzdnou vzdálenost nezkrátí.
Pokud chcete aby Big brzdil jako "silnička",tak mu dejte stejné podmínky:To jest stejně vysoká kola,protože to je furt jen fyzika(rumpál).300mm musí zastavit delší páku k 21"ráfku než kratší páku 17"ráfku.
Brzdy Biga jsou dostatečné vzhledem k jeho rychlosti a hmotnosti,jen je potřeba se k tomu všemu přizpůsobit.
Jeho výhodou je lepší ovladatelnost v terénu i na trávě,protože brzdy nemají takový velký náběh učinnosti jak dvoukotoučové u jiných motorek.
Právě tady se hodně lidí domnívá,že Big málo brzdí protože při použití přední brzdy se hned nedostaví plný učinek,ale to je konstrukcí,kterou zvolil výrobce.Musí se prostě větší silou mačkat.Za to na kluzku si tolik nemusíte dávat pozor jak u vícepístků a dvoukotoučů vyrobených ve stejné době jakom BIG.