Z Biga ořezávátko nikdo nedělá,ale věř tomu že tento motocykl není určenej na nějaké krosení v terénu.Je to "jen" napodobenina motocyklu určený pro Dakar,což v době jeho výroby byl hit a takto byly postaveny Afrika,Tenere a Super Tenere,R80,100,Elefanti,ale ani jedno není určeno do těžšího terénu.
Nejblíže ke speciálům Dakaru měla a má KTM LC4Adventůre nebo LC8 Adventure S,ale to je zcela o jiných penězích,protože slabina výše uvedených napodobenin je právě v podvozku,který se s perováním WP,nobo Öhlins použitých na KTM nedá vůbec srovnat.
Pak motor KTM je vyvinutý z ostreho soutěžáku,ale ostatní motory jsou normální cesťáky s velkými setrvačnými hodnotami,uložení kol převodovky a řazení není stavěné na hrubší zacházení,hlavně u Biga je hnací hřídel uložená v jehlovém ložisku což je největší slabina převodovky.
Ještě tyto motorky nejsou stavěné na běh motoru ,když motorka leží na zemi,tak že mimo XT-čka všechny Japonci do delším běhu na zemi nejsou mazaný a pak se plno lidí diví že jdou vačky do věčných lovišť.
Tím netvrdím že nejde na těchto motocyklech těžším terénem jezdit,jde tam především o umění jezdce,ale musíš počítat,že tyto motorky nikdy nevydrže jí tvrdší zacházení.
Biga chvilku mám a nějakej teren jsem s nim projel tak vím o čem píšu.
Jízdní vlastnosti má velmi dobré,ale na KTM LC4Adventure prostě nikdy mít nebude.