na terením stroji jsem měl řiditka hodně široká,ale pak mi kamarádi koupili zlatá užší a bez hrazdy,díky tomu že mám přední vidle KYAB 48,tak vedení stroje je zcela luxusní.Tak už pět let s nimi jezdím a jsem s nimi velmi spokojen .Na plasťáku mám originaly přesně v ose vidlí a za těch více jak 170000km za nimi jsem velmi spokojen.Nikdy jsem neměl potřebu řiditka nějak zvyšovat,ve stoje jezdím minimálně,protože zvyšovat těžiště cisterny je a bylo nesmysl.
Několikrát jsem seděl na motorkach mladších kolegů a hlavně těch odkojených Simsonem,většina měla řiditka otočena dopředu jak to mývali Simsoni,od té doby vím že se necha jezdit na motorce i hrozně nepohodlně ,ale to je věc každého soudruha,protože čtyři šrouby na seřízení mají všechny sroje.
Když jsme jezdívali sportovní mototuristiku,tak jsem travil za řiditky opravdu moc hodin většinou se spícím spolujezdcem a bojem s větrem na evropských dálnicích,přesto jsme byli jedni z posledních posádek kteří vyhledavali odpočinková místa.Většinou jsme dokázali zastavit až na nutné tankovaní cca 350-400km.