Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: DynoJet a ladění DR800

DynoJet a ladění DR800 14 roků 1 měsíc zpět #7825

  • Nico
  • Avatar uživatele Nico
Hola amigos!
Máte někdo zkušenosti s laděním BIGa 800. Mám otevřený výfuk, K&N vzd. filtr a nějak nemůžu doladit karburátory. Když nastavím bohatost podle tabulek, tak to střílí do výfuku, když zavřu plyn. Přestane to až po vytočení seřizovacích šroubků bohatosti o 4 - 5 otáček!!! Jenže to už je zase moc bohatá směs a dusí se to při volnoběhu. Řešitelné by to asi bylo pomocí DynoJetu, jenže ten už není nikde na skladě a výrobce už ho taky nedodává. Dokážete někdo poradit?
Nico
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:DynoJet a ladění DR800 14 roků 1 měsíc zpět #7828

  • Béďa
  • Avatar uživatele Béďa
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • DR BIG 800, XT660Z Ténére, . . R 1200 GSA
  • Příspěvky: 910
  • Obdržená poděkování 34
  • Karma: 154
mam to same co ty a na pravím to mam origo 1a1/2 otočky a na levym mam 3,5 a je klid:) Šteluj na volnobeh len ten levej..na PRAVEJ NECHYTEJ
Poslední úprava: 14 roků 1 měsíc zpět od Béďa.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:DynoJet a ladění DR800 14 roků 1 měsíc zpět #7829

  • Nico
  • Avatar uživatele Nico
Díky za radu. Vyzkouším :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:DynoJet a ladění DR800 14 roků 1 měsíc zpět #7832

  • Šlerin
  • Avatar uživatele Šlerin
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • BIG-srdeční záležitost
  • Příspěvky: 361
  • Obdržená poděkování 14
  • Karma: 159
Čus mám tady odkaz na ten karburátorový kit dinojet zkusto tady třeba ho mají já o tom taky přemýšlím. ://www.dkracing.cz/obchod/index.php?module=shop&page=znacky&op=DetailItem&menu=znacky&id_znacka=Suzuki&model=1060&id_item=101087&order=&stranka=1oto-Racing
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:DynoJet a ladění DR800 14 roků 1 měsíc zpět #7835

  • Nico
  • Avatar uživatele Nico
Na DKRacing rovnou zapomeň B) To byla první firma, kde jsem to poptal... a smůla! Není a nebude :( Kontaktoval jsem už i "amíky" (výrobce), ale taky bez úspěchu. Vyprodáno a nové už nedělají. Ale kdybys měl tip, kde ještě jsou, dej vědět.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:DynoJet a ladění DR800 14 roků 1 měsíc zpět #7838

  • Vlasta
  • Avatar uživatele Vlasta
Nastav si oba dva vzdušníky na 1,5 otáčky,pak natoč ohřátej motor aby držel volnoběh a pravým otáčej tak dlouho dokud se budou zvyšovat otáčky,jde to pomalu a musíš poslouchat,zvýše se třeba jen o 200 otáček,prostě najít polohu kdy už zase jdou dolu,nastav volnoběh jak má bejt.pak už na ten pravej nesahej a na levým přidávej tak až ti nebude střílet do výfuku při padání otáček,jinak na jízdu to má vliv na spodek pouze do zhruba 3 tisíc,vše špatný co se děje vejš je něčím jiným,jinak předpokládám žes byl na brzdě a máš správný trisky,dá se to dohnat i bez ale chce to zkoušet a musel by jsi se řídit podle svíček,na každej motor to vyjde jinak,já třeba mám 140ky,kluci 138ky a někdo i 136ky
Poslední úprava: 14 roků 1 měsíc zpět od Vlasta.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.190 sekund