Vyměníš, ale potřebuješ centrální stojan nebo druhou motorku.
Váhou vlastního těla se ti gumu pravděpodobně nepodaří odrazit z patky.... Resp. mě se to nikdy nepodařilo, jen u přední, tam je to v pohodě.
Postav moto na centrál, vyklop bočák, kolo polož pod bočák a motorku na gumu překlop plnou vahou tak, abys bočákem gumu smáčknul. Postav se u toho šikovně tak, abys mohl na dalších místech gumu odšlápnout nohama - je to pro artisty, ale s trochou cviku to jde.... Nejlíp samozřejmě s parťákem, který to odšlápne za tebe.
Nejspíš se ti povede odrazit jen jednu stranu, tu tedy pak montpákama přetáhni přes ráfek, tím se pneu našponuje a pak jde ta druhá strana odrazit stejným způsobem.
Když za tu převlíknutou stranu ale pořádně vezmeš (stát při tom na kole), tak jde druhá strana odervat i silou.
Bez toho převlíknutí se mi to taky nikdy nepovedlo.
V dílenských podmínkách místo motorky můžeš použít svěrák a svěrky - ale taky žádná hitparáda