Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Karburátory

Karburátory 11 roků 8 měsíců zpět #71

  • cmelak
  • Avatar uživatele cmelak
Ahoj vsichni.
Prosím o radu jak nejlépe serídit karburátory,mám r.v.91 DR-800s problém se vzduchem nechce jít rádne do otácek.Díky
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Karburátory 11 roků 8 měsíců zpět #74

  • Sabaj750
  • Avatar uživatele Sabaj750
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 812
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 155
Než se pustíš do seřizování karburátorů,mrkni nejdřív na vzduchový filtr,pak zkontroluj gumovou přírubu mezi karbošema a válcem,vymneň svíčky a když to nepomůže,dej se do těch karbeců.Nejlépe se na ně dostaneš,když sundáš nádrž,a když už jí budeš mít dole,tak taky mrkni na ventily.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Karburátory 11 roků 8 měsíců zpět #75

  • cmelak
  • Avatar uživatele cmelak
To vše jsem udělal motor jsem mněl venku ventily seřízeny,vyvažovák napnutý,vzduch.filtr čisty,čistil jsem i karbeci.Seřídil jsem je podle knižky na biga a podle ní tam je 1,5 otáčky na směs při běhu na prázdno a to nějak nesedí. Není to stále ono
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Karburátory 11 roků 8 měsíců zpět #79

  • icematej
  • Avatar uživatele icematej
  • OFFLINE
  • Moderator
  • DR 750 Zuzanka
  • Příspěvky: 110
  • Karma: 10
no ja jsem je nedavno serizoval a kluci mi rikali 2,5 pravej a 4 levej. a pokud ze to nebude ono tak levej pridavat... 1,5 mi prijde teda malo
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Karburátory 11 roků 8 měsíců zpět #80

  • cmelak
  • Avatar uživatele cmelak
Díky moc za radu to by mohlo odpovídat.Dám vedet jak to dopadlo.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Karburátory 11 roků 8 měsíců zpět #93

  • Primář
  • Avatar uživatele Primář
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 107
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 155
Loni řešil podobný problém Vorel, od spodu mu to jelo super a pak se to začalo dusit.Poroblém byl na konec ve výfuku,trochu poladil koncovku a teď mu to jede pekně.Já jsem loni taky měnil výfuk a musím uznat že to je na tahu pekně znát. Takže si myslím že problém nemusí být jenom v karburátorech.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Karburátory 11 roků 8 měsíců zpět #97

  • Béďa
  • Avatar uživatele Béďa
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • DR BIG 800, XT660Z Ténére, . . R 1200 GSA
  • Příspěvky: 862
  • Obdržená poděkování 31
  • Karma: 154
pánové...šroub bohatosti směsi ma vliv pouze na spodní třetinu otácěk(tzv. přechod)..cca do 2500 ot/min. pokud to mas na volnobeh a pridás plyn tak to musi vystřelit(jako start do otaček). 1,5 ot je dle manualu správně, pokud ale mas otevrenej vejfuk tak dej 2-2,5, pokud mas jeste KN filtr tak neco mezi 2,5-3,5(chce to cvik, ale presně se to da nastavit jen na brzde, a to cele spektrum rozsahu karburátoru)tak to mam i ja a pouze na levém karb. pravej je budto zaslepený, nebo se ten šroub utahne a nic se snim nedelá. čím více šroub povolujes tím více tam jde vzduchu(do vzdušníku)tím je směs chudší. pokud to hapruje nekde kolem 2500 a vejš tak to delaji jehly. Jinak hlavni trysky jse poznají od 3/4 plynu vejš. Ale samozrejmě se ty oblasti nedaji presne specifikovat a řekneme ze se také z časti ovlivnuji(tryska-jehla) ale je blbost aby se BIG dusil ve stredních otačkách a bylo to spatně serizenou směsí volnoběhu.tak to je asi vše..lovu zdar ;)
Poslední úprava: 11 roků 8 měsíců zpět od Béďa.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Karburátory 11 roků 8 měsíců zpět #103

  • Yankee BiG
  • Avatar uživatele Yankee BiG
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • hyperaktivni veverka ujeta na semtexu a cokolade
  • Příspěvky: 112
  • Karma: 15
PSS: pokud jde do tahu ale pak nemá sílu zkusil bych nechat změřit jehlu a protikus - bohužel železo stárne ono aji železo stárne a nejen železo - vcelku "nepatrně" vyběhaná jehla a protikus dokáže udělat paseku - míry na jehlu jsou v bibli
PSSS: zkontroluj podtlakové membrány - i guma věkem stárne a teří a taková miniaturní prasklinka v té malé gumičce pak udělá velké problémy
Ride to Live & Live to Ride
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Karburátory 11 roků 8 měsíců zpět #104

  • cmelak
  • Avatar uživatele cmelak
Dělal jsem takovou menší renovaci a obměnu starších dílů za nove a vše pořádně umít a seřídit. Předtím jel jako pila tak sem musel s něčím hnout je možné že při mití.Kontrolavali jsme jehli i membrány vše je v poho. Věřím že se mi to podaří seřídit a zase pojede jako brus.Díky
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Karburátory 11 roků 8 měsíců zpět #105

  • cmelak
  • Avatar uživatele cmelak
asi máš pravdu pokusím se je ještě jednou vyndat, ono se to na mašině špatně nastavuje. Výfuk mám orig.a filtr mam taky orig. a nový jinak ten pravý karbec slouží jako druhá komora (to jsem se dočetl) proto se seřizuje jen ten levý. Díky
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Karburátory 11 roků 8 měsíců zpět #108

  • Gek
  • Avatar uživatele Gek
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Srdcem stále Bigař.
  • Příspěvky: 1873
  • Obdržená poděkování 54
  • Karma: 178
Nastav vše podle knížky. Jehlu dej na prostředek a nastav hladiny na 15 mm.
Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici. :o)
A pamatujte !!! Festina lente !!!
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Karburátory 11 roků 8 měsíců zpět #124

  • Gek
  • Avatar uživatele Gek
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Srdcem stále Bigař.
  • Příspěvky: 1873
  • Obdržená poděkování 54
  • Karma: 178
CNapsal Cmelák

Poděkování
Čauky lidičky.
Chtěl bych poděkovat všem co mi poslali radu ohledně karburátorů,popral jsem se s tím a nakonec vyhrál.Ty karbeci jsem vyndaval asi pět krát už jsem byl z toho na nervy. Vše bylo podle moudré knihy nastaveno a stále nic. Poslední pokus sundal jsem vany přeměřil hladiny ty seděli a ejhle na jednom karbecu byl přidřený pístek na plováku předtím jsem se toho nevšiml a proto to tak blblo a šlo to na jeden karbec.Takže konečně kladivo maká tak jak má díky super.

Přesunuto moderátorem
Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici. :o)
A pamatujte !!! Festina lente !!!
Poslední úprava: 11 roků 8 měsíců zpět od Gek. Důvod: Přesunuto
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Karburátory 11 roků 8 měsíců zpět #127

  • Gek
  • Avatar uživatele Gek
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Srdcem stále Bigař.
  • Příspěvky: 1873
  • Obdržená poděkování 54
  • Karma: 178
Napsal Sabaj750

No paráda!Hlavně že je to vyřešeno a Big už zpívá tak jak má.Napadla mě ještě jedna věc v souvislosti se začínající sezonou.Hodně z nás bude někam cestovat a může se cokoliv porouchat a domů je to daleko.Jak asi víte,jsem ze západu čech a vím o jedné malé moto dílně,na kterou se můžete v případě nouze obrátit.Je v Horšovském Týně a z Rozvadova nebo Folmavy je to kousek.Najde se celkem jednoduše,když se budete držet směru na motokrosovou trať,tak poslední barák v levo.Zájemcům mohu poslat telefoní číslo.


přesunuto moderátorem
Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici. :o)
A pamatujte !!! Festina lente !!!
Poslední úprava: 11 roků 8 měsíců zpět od Gek. Důvod: Přesunuto
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Karburátory 11 roků 8 měsíců zpět #132

  • panjawa
  • Avatar uživatele panjawa
Geku a nešlo by dát někam, třeba do FAQ seznam takových míst?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Karburátory 11 roků 8 měsíců zpět #135

  • Gek
  • Avatar uživatele Gek
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Srdcem stále Bigař.
  • Příspěvky: 1873
  • Obdržená poděkování 54
  • Karma: 178
Faq je nápověda k nastavení a chování na stránkách.
NA seznam míst a dobrých servisů je možno udělat vlákno na foru.
Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici. :o)
A pamatujte !!! Festina lente !!!
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.241 sekund